۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۰۴

به همت آستان مقدس حضرت عباس(ع)؛

افتتاح مرکز رسانه‌ای ویژه زیارت اربعین برای تسهیل کار اصحاب رسانه

افتتاح مرکز رسانه‌ای ویژه زیارت اربعین برای تسهیل کار اصحاب رسانه

بخش رسانه در ستان مقدس حضرت عباس (ع) از افتتاح مرکز رسانه ای زیارت اربعین به منظور تسهیل وظایف خبرنگاران و نهادهای رسانه ای برای مشارکت در پوشش این مراسم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «علی البدری» رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس (ع) گفت: این بخش مرکز رسانه ای زیارت اربعین را به توصیه «سید احمد صافی» متولی شرعی آستان مقدس حضرت عباس و پیگیری «سید مصطفی مرتضی آل ضیاء الدین» دبیرکل این آستان، برای ارائه خدمات به خبرنگاران و نهادهای رسانه ای شرکت کننده در پوشش این مراسم افتتاح کرد.

البدری افزود: کارکنان فنی این بخش برای تسهیل در کار خبرنگاران و انتقال رویدادهای مراسم اربعین تلاش کردند. این مرکز که برای دومین سال متوالی با ظاهری جدید افتتاح شد، متضمن یک برنامه عملیاتی مطابق با حجم مراسم اربعین و راهپیمایی میلیونی است، همچنین مکان‌هایی برای انجام مصاحبه مطبوعاتی و محافظت از تجهیزات و وسایل اصجاب رسانه فراهم می‌شود.

وی تأکید کرد: این مرکز همچنین مکان‌های مخصوصی را برای استراحت اصحاب رسانه و تسهیل ترددشان در داخل آستان‌های مقدس و بین الحرمین در نظر گرفته است. همچنین برنامه امسال با راه اندازی دو پلتفرم دیگر برای شبکه های ماهواره ای به منظور انجام مصاحبه و ضبط برنامه های تلویزیونی در فضای باز و سپس انتقال مستقیم مراسم اربعین زیارت شاهد گسترش کیفی است.

رئیس بخش رسانه در آستان مقدس حضرت عباس (ع) گفت به منظور تسهیل در فرآیند دریافت مجوزهای عکاسی، اپلیکیشن الکترونیکی راه اندازی شده است تا فرآیند تکمیل داده‌ها و اطلاع رسانی به خبرنگاران با خدمات و پوشش های موجود را تسهیل می کند، به طوری که خبرنگار می تواند قبل از دسترسی به مرکز رسانه، فرم را تکمیل کند و هنگام رسیدنش مجوز را دریافت کند.

کد خبر 6199274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha