۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

وزیر علوم با مهر مطرح کرد؛

دوست داشتم اعطای مسکن دانشگاهیان نهایی شود

دوست داشتم اعطای مسکن دانشگاهیان نهایی شود

وزیر علوم گفت: دوست داشتم بحث مسکن دانشگاهیان که در این دوره کلید خورد نهایی شود اما در این زمینه شرمنده یاوران علمی شدیم.

محمدعلی زلفی گل در گفت و گو با خبرنگار مهر در پاسخ به این سئوال که کدامیک از وعده هایی که دادید عملیاتی نشد ولی علاقمند بودید که حتما عملیاتی شود گفت: در خصوص وعده هایی که داده ایم، ولی عملیاتی نشده است یکی از آن‌ها معیشت دانشگاهیان است.

وی ادامه داد: ما قول دادیم که مسکن دانشگاهیان را برای اعضای هیات علمی و یاوران علمی پیگیری کنیم البته خیلی از دانشگاه ها شروع کرده و کارهای خوبی در این زمینه انجام داده اند.

وزیر علوم افزود: خداوند شهید رئیسی را رحمت کند، تعداد زیادی از دانشگاه‌ها را یک روز به‌صورت مجازی جمع کردند و بحث تسطیح زمین‌ها و اقداماتی که صورت‌گرفته مطرح شد، من دوست‌داشتم در این دوره اساتید و یاوران علمی ما که شرایطش را داشتند و فرم جیم آن‌ها نیز سبز بود زمین دریافت کنند، برخی از دانشگاه ها که می‌توانستند به‌همه زمین اختصاص دهند و این کار نهایی شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه یک تا سه دانشگاه حتی به مرحله واگذاری زمین به اعضای هیات علمی نیز رسیده اند با این حال دوست‌داشتم این طرح به صورت کامل عملیاتی شود و به یاوران علمی ستاد وزارت علوم هم قول داده بودیم که این باعث شرمندگی ما شد، امیدواریم که در دولت جدید انجام شود.

کد خبر 6199315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رضا ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۸
      16 2
      شما سه سال وقت داشتین. مگر دوره وزارت چند ساله هست. نهایتا چهار سال. حالا با چه منطقی همش دم از بر شرمندگی میزنید. ضعیف عمل کردید آقای وزیر، بویژه تیم شما و روسای برخی دانشگاهها
    • ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      2 0
      آقای وزیر توی بحث معیشت دانشگاهیان بسیار ضعیف عمل کردید.
    • شایان ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
      0 0
      خدایی یک کار درست وحسابی برای کارمندان دانشگاه ها کردید که حالا می‌آیید میگید که من فقط در بحث مسکن شرمنده شدم. ارزیابی صفر