۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۱۵

۱۶ دستگاه ماینر قاچاق در خمینی‌شهر کشف شد

۱۶ دستگاه ماینر قاچاق در خمینی‌شهر کشف شد

اصفهان - فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهراز کشف ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش تقریبی ۱۰ میلیارد ریال در بازرسی مأموران انتظامی از یک کارگاه صنعتی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامرضا براتی اظهار کرد: مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با انجام اقدامات میدانی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه نگهداری و بهره برداری غیر مجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از شناسایی کارگاه صنعتی مورد نظر و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی صورت گرفته از این کارگاه موفق به کشف ۱۶ دستگاه ماینر قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با اشاره به این که ارزش ماینر های مکشوفه برابر اعلام کارشناسان حدود ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک متهم شناسایی که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به اداره تعزیرات حکومتی معرفی شد.

کد خبر 6199683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۱۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      1 1
      فکر نکنم ۱۶ دستگاه عدد زیادی باشه آن هم با ارزش ۱ میلیارد تومان که بخواید براش خبر بزنید
    • منصور قاسمی ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 1
      کار آفرین نمونه دستگیر شد کاری دیگه هست انجام بده بنده خدا
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      3 5
      بعد کارخانه های صنعتی وخونه ها برق قطع کنید وملت باید تا ان تعطیلی وتورم رابدنند جریمه ایمها حداقل سنگین اعمال بشه تا دیگه حرآت نکنند این اقدامات راانجام بدنند