۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار:

میدری برنامه ای برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ارائه نداده است

میدری برنامه ای برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ارائه نداده است

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: در برنامه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی اشاره ای به موضوع متناسب سازی حقوق بازنشستگان نشده است.

به گزارش خبرنگار مهر حسینعلی حاجی دلیگانی در جلسه علنی عصر امروز (یکشنبه ۲۸ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالف با برنامه و صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده برنامه‌های وزیر پیشنهادی را مطالعه کردم اما در آن نقش این وزارتخانه برای تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی نیامده است.
وی بیان کرد: همچنین درباره وضعیت صندوق‌های بازنشستگی و همچنین راهکارهای تحقق متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی و کشوری و لشکری چیزی در برنامه میدری ندیدم.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: صندوق بازنشستگی عشایر و کشاورزان فقط یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان به یک خانواده می‌دهد و سوال بنده آن است که وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی چه برنامه‌ای برای بهبود این وضعیت دارد؟
وی افزود: همچنین در سامانه رفاه ایرانیان اطلاعات مردم به صورت نادرست وارد شده و دهک‌ها بالا و پایین شده است اما میدری در برنامه خود برای رفع این مشکل چیزی نیاورده است.
وی با اشاره به اینکه وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی برنامه خود درباره دستمزد کارگران را اعلام نکرده است گفت: بدهی بین بخش درمان و دانشگاه علوم پزشکی همیشه یکی از معضلات ما بوده است اما میدری برای رفع این مشکل برنامه‌ای ارائه نکرده است.
وی افزود: اتباع بیگانه بسیاری از مشاغل کشور مان را اشغال کرده اند و سوال بنده از وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی آن است که آیا خودش را مسئول اشتغال می‌داند یا خیر؟

کد خبر 6199920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منيره فروتن ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۹
      0 0
      باعث تاسف عميق است که تاکنون نتوانسته ايد همسان سازی بازنشستگان راسروسامان دهيد مرتبا نويد توخالی می دهيد۰