۲۸ مرداد ۱۴۰۳، ۲۳:۲۷

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه:

گره ترافیکی در مسیر زائران اربعین در کرمانشاه نداریم

گره ترافیکی در مسیر زائران اربعین در کرمانشاه نداریم

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه با اشاره به وضعیت عادی محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه، گفت: گره ترافیکی در مسیر زائران اربعین در استان کرمانشاه نداریم.

سرهنگ عبدالحسین زارع در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طرح ترافیکی اربعین پلیس راه استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور از ۱۶ مرداد ماه آغاز شده و تا پایان مراسم اربعین حسینی ادامه دارد.

وی افزود: بر اساس آخرین گزارش‌های ارسالی از سوی مأموران پلیس راه تاکنون هیچ گونه مشکل و گره ترافیکی گزارش نشده و تیم‌های پلیس راه استان کرمانشاه در مسیرهای اصلی حضور فعال دارند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه تصریح کرد: پوشش ترافیکی مراسم اربعین از مسیرهای ورودی به استان کرمانشاه از شهر کنگاور تا مرز خسروی و مسیر اسلام‌آبادغرب به سمت مرز مهران در حال انجام است که مأموران در تمام نقاط حضور دارند.

سرهنگ زارع بیان کرد: از تمام زائران اربعین حسینی و رانندگان تقاضا داریم با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی زمینه تردد روان و ایمن را فراهم کنند و از رانندگی همراه با خستگی و خواب آلودگی جدا خودداری کنند تا شاهد وقوع تصادفات جاده‌ای نباشیم.

وی ادامه داد: موج بازگشت زائران اربعین حسینی آغاز شده و از زائران تقاضا داریم سفرهای خود را مدیریت کنند و از ظرفیت مواکب و مراکز رفاهی استفاده و از عجله و شتاب خودداری کنند.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در طرح ترافیکی اربعین پلیس راه استان کرمانشاه ۱۱۶ تیم سواره و ۱۱۰ نیروی پیاده مشارکت دارند و تردد وسایل‌نقلیه را برای اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و سفری ایمن و بدون حادثه تحت کنترل دارند.

سرهنگ زارع با اشاره به وقوع ترافیک در محور بیستون گفت: با استقرار تیم‌های پلیس راه در این مسیر و سایر مسیرهایی که احتمال وقوع گره ترافیکی وجود دارد زمینه تردد روان زائران اربعین را فراهم کرده‌ایم.

کد خبر 6200084

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha