۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

با اجرای پویش به «عشق امام حسین(ع) می‌بخشم»؛

۲۰ نفر از زندانیان یزد آزاد شدند

۲۰ نفر از زندانیان یزد آزاد شدند

یزد- رییس اداره حل اختلاف استان یزد گفت: ۲۰ زندانی استان یزد در اجرای پویش «به عشق امام حسین می‌بخشم» با جلب کمک و مشارکت خیرین استان یزد و اخذ رضایت از شکات، از زندان‌های استان آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، علیرضا حسین بیکی اضافه کرد: با فرا رسیدن ماه محرم، پویش «به عشق امام حسین می بخشم» برای بخشیدن و بخشیده شدن با همت صلح یاران و تلاش خیرین در استان شکل گرفت.

وی افزود: در اجرای این پویش، خیران و نیکوکاران استان مشارکت پویا و اثربخشی داشته و با کمک خیرینی از صنف طلا و جواهر یزد، مجتمع کاشی و سرامیک پرسپولیس و یکی از کارآفرینان استان، زمینه آزادی این زندانیان از زندان فراهم شد.

رییس اداره حل اختلاف استان یزد تصریح کرد: این پویش معنوی با تأسیس به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و با هدف گسترش فرهنگ صلح و سازش برگزار می شود.

این مقام قضایی با اشاره به روحیه و اعتقادات غنی مذهبی مردم یزد، اظهار کرد: استان یزد به عنوان حسینیه ایران و با مردمی که عشق به ائمه در آنها موج می زند زمینه بسیار خوبی برای استفاده از این ظرفیت معنوی در جهت کمک به آزادی زندانیان دارد.

کد خبر 6200316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha