۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۰

اسحاقی در مخالفت با وزیر پیشنهادی دادگستری؛

درد ما تحریم نیست بلکه سوء مدیریت‌ و بی‌توجهی‌ها است

درد ما تحریم نیست بلکه سوء مدیریت‌ و بی‌توجهی‌ها است

نماینده مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری اظهار داشت: درد ما تحریم نیست که ابزار خباثت دشمن است، بلکه درد ما سو مدیریت‌ها و بی توجهی‌ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان اسحاقی نماینده مخالف برنامه‌های وزیر پیشنهادی دادگستری صبح امروز (دوشنبه) در صحن علنی مجلس ضمن تشکر از پزشکیان برای انتخاب کابینه، اظهار داشت: آقای دکتر رحیمی! اگر به مدیریت قوی و توانمندی شما ایمان نداشتم، هیچوقت درد مردم را امروز و اینجا بیان نمی‌کردم. آنچه که در وزارت دادگستری درد است و به مردم تحمیل می‌شود، سازمان تعزیرات شما است که یکی از متولیان کنترل بازار در کیفیت و کمیت است. درد ما تحریم که یک ابزار خباثت دشمن است، نیست بلکه درد ما سو مدیریت‌ها و بی توجهی‌ها است که مردم را با چالش‌های بسیاری مواجه می‌کند.

وی عنوان کرد: سازمان تعزیرات وظایفی چون تأمین کالا، قیمت کالا و توزیع کالا را بر عهده دارد. نمایندگان محترم نسبت به سازمان تعزیرات خیلی باید دقت کنند. در بحث گران فروشی و احتکار از سازمان تعزیرات پرسش شود. متأسفانه بازار ما هر گونه قیمت گذاری که می‌خواهد انجام می‌دهد. آقای وزیر! قیمت چند کالای معیشتی مردم را از آنها بپرسید. چرا امروز گوشت باید کیلویی ۸۰۰ هزار تومان باشد؟ سازمان تعزیرات چرا بازار را کنترل نمی‌کند؟

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: در مورد احتکار و قاچاق دارو بپرسید. به عنوان کسی که شش ماه است در کوچه و پس کوچه‌های شهر دنبال دارو برای مادرم هستم یا چند وقت پیش بیماری را شاهد بودم که بخاطر اس ام ای فوت کرد، در این زمینه سوال دارم. ارز ۴۲۰۰ تومانی برداشته شد و به خدا قسم اگر خدای ناکرده دولت چهاردهم بخواهد قیمت بنزین را گران کند و اتحاد و انسجام میان متولیان کنترل بازار وجود نداشته باشد، پفک دست بچه هم گران خواهد شد.

اسحاقی ادامه داد: اگر ما به شما اعتقاد و باور داریم دلیلش این است که فکری به حال سازمان تعزیرات کنید. شهید رئیسی می‌گفت معلوم نیست ما فردا زنده باشیم که فلان کار را انجام دهیم. آقای رحیمی! معلوم نیست فردا ما زنده باشیم که بخواهیم کاری انجام دهیم.

کد خبر 6200398

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha