۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۰

واکنش فدراسیون تنیس به حضور ستاره سینما در تنیس ساحلی

واکنش فدراسیون تنیس به حضور ستاره سینما در تنیس ساحلی

دبیر کل فدراسیون تنیس گفت: این فدراسیون نگاه برابری به همه رشته‌های تحت پوشش دارد و هدف ما رشد و ارتقای تنیس ایران در همه بخش هاست.

به گزارش خبرگزاری مهر، شاهرخ کشاورز با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در تنیس ساحلی اظهار داشت: یکی از رشته‌هایی که با استقبال بسیار خوب در مدت زمان کوتاهی مواجه شده، رشته تنیس ساحلی است که فعالیت‌های خوبی را در این بخش شاهد هستیم.

وی ادامه داد: در این رشته چهره‌های مطرحی حضور دارند که یکی از آنها، میلاد کی‌مرام از هنرمندان خوب کشورمان است که سال‌هاست در این رشته فعالیت دارد. به واسطه همین حضور و فعالیت‌هایی که صورت گرفت، مسئولیت کمیته ساحلی به وی سپرده شد و امیدواریم این رشته بیش از پیش موفق شود.

کشاورز تصریح کرد: با حضور وی و اقداماتی که صورت گرفت شاهد اتفاقات خوبی بودیم، از جمله اینکه اولین زمین تمرین و مسابقه تنیس ساحلی بانوان در پلاژ ساحلی بانوان کیش احداث شد، همچنین لیگ تنیس ساحلی بانوان را برای اولین بار برگزار کردیم، ۲ زمین اختصاصی تنیس ساحلی نیز با استاندارهای جهانی برای برگزاری تور جهانی در جزیره کیش احداث شد و برگزاری تور جهانی تنیس ساحلی (BT10) برای اولین بار با حضور تیم‌های آقایان و بانوان در این جزیره، از جمله فعالیت‌هایی است که در همین مدت محقق شده است.

دبیر فدراسیون تنیس خاطر نشان کرد: برگزاری اولین دوره مربیگری تنیس ساحلی در آسیا به میزبانی ایران، ⁠برگزاری تورنمنت جایزه بزرگ تنیس ساحلی با کمک بخش خصوصی در جزیره کیش و ⁠برگزاری مستمر و هفتگی تنیس ساحلی آقایان و بانوان (آدینه) در این جزیره از دیگر اقدامات صورت گرفته در چند وقت اخیر است که نشان از توانمندی و ظرفیت بالا در این کمیته دارد.

وی تصریح کرد: با فعالیت کمیته جدید ۵۰ نفر در بخش آقایان و ۴۳ بانوی ورزشکار موفق به کسب رنکینگ جهانی شده و این فرصت و امکان را دارند تا در مسابقات مختلف به میدان بروند. همچنین در این دوره از رقابت‌های لیگ تنیس ساحلی، تیم جزیره که میلاد کی مرام را به عنوان کاپیتان و بازیکن در ترکیب خود داشت به عنوان قهرمانی دست یافت و در کل روند فعالیت‌ها به شکلی است که باید به آینده روشن تنیس ساحلی بیش از پیش امیدوار بود.

کد خبر 6200411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha