۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۷

رئیس پلیس راه کرمانشاه خبر داد؛

کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد زائران در کرمانشاه بهبود یافته است

کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد زائران در کرمانشاه بهبود یافته است

کرمانشاه- رئیس پلیس راه استان کرمانشاه گفت: زیرساخت و کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد زائران اربعین اباعبدالله الحسین علیه السلام در این استان بهبود یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عبدالحسین زارع اظهار کرد: با توجه به تردد بالای زائران اربعین از استان کرمانشاه برای عزیمت به مرزهای خسروی و مهران بهبود کیفیت راه‌ها و تسهیل در تردد آنها دارای اهمیت ویژه‌ای است.

وی افزود: طی بازدیدهای میدانی مشترک با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان پیش از شروع سفرهای اربعینی، نواقص موجود در راه‌ها شناسایی شد.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه ادامه داد: ایمن سازی تقاطع‌ها، خط کشی، افزایش علائم و تابلوها، لکه‌گیری، ارتقا روشنایی بزرگراه‌ها، تعمیر جداکننده‌های فیزیکی، تسطیح شانه راه‌ها از جمله اقداماتی است که تا قبل از آغاز سفرهای اربعین ۱۴۰۳ انجام شد.

سرهنگ زارع گفت: هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات برای برپایی موکب‌ها در نقاط ایمن و بی‌خطر و ارتقا خدمات مجتمع‌های بین راهی برای توقف و استفاده زائران از امکانات آنها از دیگر اقدامات پلیس راه این استان بوده است.

وی اضافه کرد: افزایش ظرفیت پارکینگ‌های ویژه زائران در مرز خسروی، ارائه طرح هندسی برخی نقاط و پوشش ترافیکی جاده برکت قصرشیرین از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

سرهنگ زارع گفت: یکی از مهم‌ترین موارد در طرح اربعین سفر ایمن زائران بود که با اقدامات صورت گرفته، تلاش شد که این هدف محقق شود.

کد خبر 6200659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha