۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۵۸

رییس انجمن تشکل‌های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی:

مراکز اقامتی مشهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی ندارند

مراکز اقامتی مشهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی ندارند

مشهد- رییس انجمن تشکل‌های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی گفت: هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها در مشهد هیچ‌گونه افزایش قیمتی در دهه پایانی صفر نخواهند داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود مادرشاهیان در خصوص میزان نرخ واحدهای اقامتی رسمی مشهد در دهه پایانی صفر اظهار کرد: هتل‌ها، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها هیچ‌گونه افزایش قیمتی در دهه پایانی صفر نخواهند داشت.

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی افزود: قیمت‌های ما از سال ۱۴۰۲ به خاطر رفاه حال زائران و جذب حداکثری زائران افزایش نداشته و نخواهد داشت.

وی در مورد نظارت و بازرسی بر واحدهای اقامتی افزود: تیم بازرسی ما به صورت میدانی بر کلیه واحدهای اقامتی رسمی نظارت و بازرسی دارد. هرگونه تخلفی که مشاهده شود، سریعاً اعلام می‌شود. اگر وجه اضافه‌ای از مهمانان گرفته شود، بلافاصله استرداد خواهد شد. تیم بازرسی ما کنترل قیمت‌ها و خدمت‌رسانی به زائران را به نحو احسن داشته است.

مادرشاهیان در خصوص وضعیت واحدهای اقامتی در دهه پایانی صفر بیان کرد: ظرفیت اشغال واحدهای اقامتی مشهد در اطراف حرم در دهه پایانی صفر به ۱۰۰ درصد خواهد رسید. هتل‌هایی که در فاصله بیشتری از حرم رضوی قرار دارند، ظرفیت اشغالشان به ۷۰ تا ۸۰ درصد خواهد رسید.

رئیس انجمن تشکل‌های گردشگری واحدهای اقامتی خراسان‌رضوی یادآور شد: بیش از ۱۰۰۰ واحد اقامتی رسمی برای زائران دهه پایانی صفر در نظر گرفته شده که آماده پذیرایی از زائران و مسافران هستند. حتی بیش از ۳۰۰ خانه‌مسافر مجوز دار نیز آماده پذیرایی از زائران هستند.

کد خبر 6200824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha