۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۴۲

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین خبر داد؛

موافقت با اعمال ۵۰ درصد مزد شغل کارگران شهرداری ها

موافقت با اعمال ۵۰ درصد مزد شغل کارگران شهرداری ها

قزوین- مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین از موافقت کمیته طرح طبقه بندی کارگری استان با اعمال ۵۰ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده بازار کار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید درگی اظهار کرد: طرح طبقه بندی مشاغل کارگری شهرداری‌ها در سال ۷۲ به تصویب وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی وقت رسیده است و از آن تاریخ تاکنون که بیش از سه دهه می‌گذرد صرفاً در سال ۹۰ جدول مزد شغل کارگران اصلاح و افزایش یافته بود

وی افزود: این افراد تنها از افزایش سالیانه ابلاغی وزارت تعاون برخوردار می‌شدند که در سنوات اخیر به منظور ارج نهادن به انتظارات کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری‌ها و ایجاد انگیزه و افزایش حقوق و مزایای آنان موضوع ارتقای معیشت کارگران در دستور کار سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور قرار گرفت.

وی در ادامه تصریح کرد: با بهره مندی از ظرفیت‌های قانونی موجود در طرح و جمع بندی اطلاعات مورد نیاز از کارگران شهرداری‌های استان، در نهایت کمیته مذکور با پرداخت ۵۰ درصد مزد شغل کارگران در قالب فوق العاده مذکور مشروط بر تأمین منابع مالی از سوی شهرداری‌های استان موافقت کرد.

درگی در پایان افزود: مشمولین این طرح کلیه کارگران شهرداری‌های استان اعم از رسمی، قراردادی و کارگران بخش خصوصی طرف قرارداد با شهرداری‌ها خواهند بود.

کد خبر 6201012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      2 0
      ایا این افزایش پنجاه درصدی مزد شغل شامل حال کارگران مشغول در سازمانها و موسسات و شرکت های زیر مجموعه شهداری ها مثل سازمان نوسازی شرکت نشر و چاپ و سازمان اتش نشانی و موسسه همشهری هم میشود؟؟؟
    • ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 0
      لطفا اطلاع رسانی بیشتر میفرمایید از کجا باید پیگیر باشیم اداره ما میگه هیچ دستور عملی براشون نیومده خبرتون درسته یا دلخوش کنی کارگراس