۲۹ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۳

اعلام رشته های جدید؛

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد

اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۳ منتشر شد

رشته محل‌های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ منتشر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، به دنبال انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ به تاریخ ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ و اصلاحات مربوط به آن در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۳، تغییرات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته شامل (اصلاحات، رشته‌محل‌های جدید و ...) منتشر شد.

داوطلبان پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ می‌توانند از امروز دوشنبه ۲۹ مرداد تا روز جمعه ۲ شهریور ۱۴۰۳ با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته و تغییرات آن در این اطلاعیه نسبت به «ویرایش فهرست انتخاب رشته‌محل‌ها» و «اطلاعات ثبت‌نامی» خود اقدام کنند.

در ضمن داوطلبانی که بر اساس اطلاعیه‌های ۳ و ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ متقاضی ثبت‌نام و انتخاب رشته، در رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کاردانی) هستند، لازم است علاوه بر مندرجات دفترچه راهنمای ثبت‌نام، به اصلاحات اعلام شده در اطلاعیه‌ها توجه لازم داشته باشند.

جداول رشته محل های جدید و اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت نام و انتخاب رشته مقطع کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور قابل مشاهده است.

کد خبر 6201064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha