۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۸

رییس هیأت فوتبال یزد:

۳۰۰ مربی و داور فوتبال و فوتسال یزد دانش خود را به‌روز کردند

۳۰۰ مربی و داور فوتبال و فوتسال یزد دانش خود را به‌روز کردند

یزد- رییس هیأت فوتبال یزد گفت: ۳۰۰ داور و مربی زن و مرد با حضور در ۱۸ کلاس دانش افزایی و ارتقا، دانش خود را به‌روز کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید حسن حسینی اظهار کرد: داوران و مربیان فوتبال و فوتسال در یک سال گذشته با حضور در کلاس‌های مختلف زیر نظر مدرسان فدراسیون، دانش خود را به‌روز رسانی کردند.

رییس هیأت فوتبال استان یزد افزود: در همین زمینه، ۳۰۰ داور و مربی زن و مرد با حضور در ۱۸ کلاس دانش‌افزایی و ارتقا، دانش خود را به‌روز کردند.

وی به رویکرد این هیأت و توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی و دانش افزایی اشاره کرد و ادامه داد: طی روزهای آینده چندین دوره معتبر آموزشی برای داوران و مربیان فوتبال و فوتسال نیز برگزار می‌شود.

رییس هیأت فوتبال استان یزد دیگر برنامه‌های قابل توجه و مهم پیش روی هیأت فوتبال شهرستان را برگزاری مسابقات فوتبال در رده پایه نونهالان و سپس سایر پایه‌ها در قالب یک تقویم مشخص ذکر کرد که اجرا می‌شود.

حسینی به فعالیت بیش از ۲۰ مدرسه فوتسال و فوتبال در شهرستان یزد اشاره کرد که نظارت بر آنها و همچنین داشتن پیوست فرهنگی در دستور کار است که پیگیری و اجرا می‌شود.

همچنین حسن دهقانی، دبیر هیأت فوتبال یزد مهمترین مشکل موجود را کمبود زیرساخت مناسب به خصوص چمن در شهرستان ذکر کرد که باید برای حل این مشکل با همکاری مسئولان اقدام شود.

کد خبر 6201153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha