۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۴۰

علیزاده مطرح کرد؛

همبستگی در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است

همبستگی در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس صهیونیستی است

عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: همبستگی مردم و جبهه مقاومت در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین نشست از سلسله نشست‌های بین‌المللی با همکاری مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) و مجمع جهانی بیداری اسلامی نشست بین‌المللی «استقامت، پایداری و بیداری» با حضور نخبگان، اندیشمندان، متفکران و زائران بین‌المللی اباعبدالله الحسین (ع) با عنوان «اربعین حسینی؛ رسانه بی‌همتا در مقابل توطئه سکوت» ویژه فعالان رسانه‌ای در کربلا برگزار شد.

در این نشست علیزاده عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در این نشست گفت: امسال شعار «کربلا؛ طریق الاقصی» به‌عنوان محور اصلی فعالیت‌های اربعینی انتخاب شده که فروپاشی رژیم صهیونیستی را هدف‌گذاری کرده است.

وی افزود: لشگر جهانی امام حسین (ع) در اربعین در واقع لشگر آزادسازی قدس است و این موضوع را آمریکا و اسراییل به‌خوبی می‌دانند.

عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی با تأکید بر اهمیت وحدت در میان مردم گفت: همبستگی مردم و جبهه مقاومت در اربعین زمینه‌ساز نابودی رژیم منحوس جنایتکار خواهد بود. جنایت‌های بی‌سابقه رژیم کودک کش در ده ماه گذشته در غزه زمینه بیداری جهانی و محکومیت رژیم را در سراسر دنیا فراهم کرده است.

علیزاده با اشاره به عواملی که مانع از آتش‌بس در غزه می‌شود، گفت: همسوئی برخی کشورهای مسلمان منطقه با رژیم جنایتکار و کودک کش اسراییل، مانع آتش‌بس در غزه می‌باشد. تحریم اقتصادی اسرائیل توسط دولت‌ها و مسلمانان در کشورهای اسلامی، زمینه‌ساز قبول شروط حماس توسط رژیم و پایان جنایت‌ها در غزه خواهد بود.

عضو شورای سیاست‌گذاری مجمع جهانی بیداری اسلامی در این نشست خواهان پیگیری حقوقی عوامل جنایت در غزه شد و گفت: صهیونیسم بین‌الملل و امپریالیسم غرب که در رأس آن آمریکا و انگلستان قرار دارند، در ارتکاب جنایات بی‌سابقه رژیم در غزه شریک جرم هستند و باید در مجامع حقوقی بین‌المللی محاکمه شوند.

کد خبر 6201178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha