۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۳۱

رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک:

مطالبات به حق پرستاران پیگیری می شود

مطالبات به حق پرستاران پیگیری می شود

اراک- رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: مطالبات پرستاران کاملا به حق است و با جدیت پیگیری می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا امانی با اشاره به تشریح آخرین پیگیری‌های صورت گرفته برای احقاق مطالبات پرستاران اراک، اظهار کرد: یکی از مطالبات اصلی پرستاران، اجرای فوق العاده خاص یا همان ترمیم حقوق است که با ضریب مناسبی در ایام کرونا قول داده شده بود و متأسفانه عملی نشد.

وی ادامه داد: فوق العاده خاص کارکنان سلامت، در سال ۱۴۰۳ با ضریب «یک» تأیید و تصویب شده و با پیگیری‌های انجام شده و فردا اولین پرداختی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک افزود: از دیگر مطالبات، پایه حقوق کم پرستاران است که با توجه به زحمات این قشر بسیار ناچیز است و این امر باید توسط نمایندگان مجلس و در سطوح بالای کشوری پیگیری و مرتفع شود و پیگیری‌های لازم در این خصوص نیز در حال انجام است.

وی به مبلغ ناچیز و ساعات اضافه کاری بالای پرستاران اشاره و بیان کرد: اگر در سنوات گذشته پایه حقوق این جامعه هدف اضافه می‌شد در خصوص مبلغ اضافه کاری نیز مشکلی نبود و براساس تماس‌های صورت گرفته و جلسات برگزار شده، افزایش چند برابری مبلغ اضافه کار انجام خواهد شد.

امانی به پرداخت چندین ماه از معوقات پرستاران اشاره کرد و گفت: اعتراض بر نحوه و نوع اجرای تعرفه گزاری پرستاری نیز که از دیگر مطالبات پرستاران است، طبق یک اصول و فرمول خاص محاسبه می‌شود و تعداد خدمات و هم ارزش نسبی اصلاح خواهد شد.

کد خبر 6201258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha