۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۸:۵۳

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان خبرداد؛

پایدارسازی آب آشامیدنی اهالی ۵ روستای شهرستان گالیکش

 پایدارسازی آب آشامیدنی اهالی ۵ روستای شهرستان گالیکش

گالیکش-مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب گلستان از پایدارسازی آب آشامیدنی اهالی ۵ روستای شهرستان گالیکش با اجرای عملیات تعویض الکتروپمپ چاه روستای آق قمیش این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل رحیمی صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران از پایدارسازی آب آشامیدنی اهالی پنج روستای شهرستان گالیکش با اجرای عملیات تعویض الکتروپمپ چاه روستای آق قمیش این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: با توجه به نقص فنی و قطع آبدهی چاه روستای آق قمیش و در راستای رفع مشکل آب شرب روستاهای تحت پوشش این چاه، با تلاش مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان، عملیات مهندسی مجدد وتعویض الکتروپمپ این چاه با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۷۰۰ میلیون ریال به پایان رسید.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: با توجه به مشکلات کمبود آب شرب، مدیریت توزیع فشار شبکه آبرسانی و به منظور بهسازی، افزایش آبدهی، بهره برداری مناسب از چاه‌ها و تأمین نیاز آبی مشترکین با هدف تحقق اهداف مدیریت دارایی‌های زیر ساختی عملیات فوق انجام گردید.

رحیمی اظهار کرد: با خاتمه عملیات بازسازی و پایداری آب چاه با دبی ۹ لیتر بر ثانیه، روستاهای آق قمیش، قرق، حاجی آباد، صوفی آباد و قراولان با ۸۰۰ خانوار و جمعیتی بالغ بر سه هزار و ۴۵۰ نفر مجدداً بهره مند شدند.

کد خبر 6201293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha