۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۰

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری:

شبکه تصفیه خانه فاضلاب فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است

شبکه تصفیه خانه فاضلاب  فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است

شهرکرد- نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهرهای فرادنبه و سفید دشت در حال انجام است.

عبدالله صفیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه موضوع تکمیل شبکه فاضلاب شهرهای سفید دشت فرادنبه و بلداجی را در جلسه شماره ۱۴۲ شورای اسلامی استان با حضور مدیر عامل آبفای استان مطرح و اجرای آنها بعنوان مصوبه شماره ۲۲ جلسه مذکور ثبت شد، خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت پذیرفته طبق جوابیه دریافتی از شرکت آب و فاضلاب استان تکمیل شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب شهر فرادنبه متناسب با اعتبارات تخصیص یافته و براساس بودجه مصوب شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در حال انجام می‌باشد.

وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان اعلام کرد مطالعات احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر سفید دشت به روش پیشرفته توسط مشاور با پیشرفت ۳۰ درصد و حصار کشی پیرامون زمین تصفیه خانه با پیشرفت ۴۰ درصد در حال انجام می‌باشد و خط انتقال فاضلاب به صورت کامل انجام و آن شرکت نسبت به توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب با اعتبارات عمرانی سال ۱۴۰۳ اقدام خواهد کرد.

صفیان تصریح کرد: با توجه به پیگیری‌های صورت پذیرفته تصفیه خانه فاضلاب شهر بلداجی در مدار بهره برداری قرار گرفته و شرکت آب و فاضلاب استان آمادگی خود جهت واگذاری و برقراری انشعاب فاضلاب به متقاضیان را اعلام کرده است.

عبدالله صفیان با اشاره به اینکه موضوع اتصال فاضلاب امامزاده حمزه علی (ع) به شبکه فاضلاب شهر بلداجی را در جلسه عنوان کرد، افزود: بر اساس پاسخ کتبی دریافت شده از شرکت آب و فاضلاب استان اجرای شبکه جمع آوری و تصفیه فاضلاب امامزاده بلامانع اعلام کرده است.

وی همچنین تاکید کرد: اجرای شبکه داخلی آستان مبارک، آزادسازی مسیر و اخذ مجوزات مربوطه از سازمانهای ذیربط و همچنین هزینه‌های جمع آوری، انتقال و تصفیه فاضلاب بر اساس آئین نامه عملیاتی نصب انشعابات به عهده متقاضی خواهد بود.

کد خبر 6201359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha