۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۰۹

زلنسکی: حمله ما به کورسک نشان داد که پوتین بلوف می‌زند

زلنسکی: حمله ما به کورسک نشان داد که پوتین بلوف می‌زند

رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که حمله این کشور به منطقه مرزی کورسک روسیه، نشان داد که تهدیدهای کرملین درباره حمله تلافی‌جویانه «بلوف» است!

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ایندیپندنت، ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین با اشاره به حمله این کشور به منطقه کورسک روسیه، مدعی شد: این حمله که همچنان ادامه دارد، ثابت کرد که تهدیدهای مسکو درباره واکنش و تلافی بلوف است!

زلنسکی همچنین مدعی شد که نیروهای اوکراین تاکنون کنترل بیش از یک هزار و ۲۵۰ کیلومتر مربع و ۹۲ منطقه مسکونی را در کورسک به دست گرفته‌اند. علاوه بر این، روسیه اعلام کرد که کی‌یف سومین پل لجستیکی منطقه کورسک را منهدم کرده و این می‌تواند تلاش‌های مسکو برای عقب نشاندن کی‌یف را تحت‌الشعاع قرار دهد.

رئیس جمهور اوکراین با برجسته ساختن آن دسته از متحدانی که برای این کشور تسلیحات دوربرد فراهم کرده‌اند، گفت که با این حال، کی‌یف مجاز به استفاده از این تسلیحات در عمق خاک روسیه نیست و دلیل آن هم «خطوط قرمزی» است که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه مرزبندی کرده است. زلنسکی مدعی شد: درباره روسیه شاهد تغییر چشمگیر یک رویکرد ایدئولوژیک هستیم و آن هم تفکر ناشیانه و متوهمانه به اصطلاح «خطوط قرمز» است؛ تفکری که ارزیابی برخی شرکای ما را درباره جنگ به تسخیر درآورده بود و حالا این روزها، این تفکر از هم پاشیده است.

وی با ادعای فروریختن آنچه «توهم خطوط قرمز پوتین» خوانده است، از متحدان کی‌یف خواست تا در تصمیم‌شان برای کمک به اوکراین جسورتر باشند.

زلنسکی مدعی شد: تمام جهان می‌بیند که در این جنگ همه‌چیز به شجاعت بستگی دارد؛ شجاعت ما و شجاعت شرکای ما! همه‌چیز به تصمیمات جسورانه برای اوکراین و شهامت حمایت از اوکراین بستگی دارد.

کد خبر 6201382

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      1 2
      دیوانه‌ای از جنس نتانیاهو..! غرب به تو کمک کند بهر چه؟ جنگ جهانی سوم؟
    • حسنی ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      1 2
      زلنسگی احمقی بیش نیست با آن نیروهائی که به موزیک حمله می توانست کلیه نیروهای اوکراین را تقویت کند باحمله به موزیک کل اوکراین را به باد داد
    • کامران IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      ... مفت میخوره دلقک!!! نمیدونه اگه ۵۰ تا کشور پشتش نبود الان پوتین قلادشو مثل سگ در دست گرفته بود!!
    • M IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 1
      اداره که از افسرانش سیاستمداران بیرون می آید استخبارات است، پوتین بلوف نمی زند جنگ آخرش مهم است، تا فعلاً بسیج عمومی اعلام نکرده، تسلیحات، لوجستیک، سوخت وووووو کم نیاورده آنها 32کشور درجه یک در مقابل روسیه، اوکراین که نیست تمام ناتو هستند،، روسیه نمی خواهد قتل عام کند اوکراینی ها را،
      • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
        0 0
        پس تا الان این همه اوکراینی مهاجرت کردند و آواره شدند چیه از متجاور نباید حمایت کرد چه اسراییل باشه چه روسیه و چه آمریکا فرقی ندارند
    • مصیب مهرآشیان مسکنی ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 0
      وقت ان شده که روسیه معامله به مثل کند گروهای مقاومت را به بهترین سلاح و حتی جنگده ها مجهزکند تا غرب را مثل دریای سرخ از اقیانوس ها هم برانند