۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۷

فرمانده انتظامی استان بوشهر:

۲۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ دستگیری ۲۱۱ نفر

۲۳۶ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد/ دستگیری ۲۱۱ نفر

بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و کشف ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۷ هزار قرص روانگردان در اجرای طرح آرامش در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حیدر سوسنی از اجرای طرح آرامش با رویکرد پاکسازی نقاط و محلات آلوده به موادم خدر به مدت ۷۲ ساعت همزمان در سطح استان خبر داد و اظهار داشت: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر و همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان‌ها، با رصد اطلاعاتی و شناسایی عوامل توزیع مواد مخدر در مناطق اجرا شد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های تابعه به صورت هماهنگ با اجرای عملیات‌های مختلف در مدت اجرای این طرح ۲۱۱ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، ۲۳۶ کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی و صنعتی، ۱۷ هزار قرص روانگردان کشف و هفت دستگاه خودرو و موتورسیکلت متعلق به متهمان را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: معتادان جمع آوری شده برای سیر مراحل بازپروری به مراکز ترک اعتیاد معرفی و متهمان دستگیر شده نیز برای انجام اقدامات قانونی و تحقیقات بیشتر به مرکز پلیس مبارزه با مواد مخدر منتقل شدند.

کد خبر 6201414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • غلامرضا IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 0
      این اقدامات فقط قیمت مواد رو افزایش میده که بپیوست آن سرقت وخفت گیری وجرایم از این دست توسط معتادان برای دست‌یافتن به مواد مصرفی،بیشتر میشه،کی دیده معتاد رو بشه با زور ترکش داد؟این طرح و طرحهای مشابه درنهایت به شکست منجر میشه
    • امیر GB ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 0
      سردار فکری برای دشتستان هم بکنید خیلی مواد فروش زیاد شده و مدتی است مواد فروشان بدون دلهره وترس در سطح شهر اقدام به خرید و فروش مواد مخدر هرویین و شیشه میکنند