۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۹:۳۱

فرماندار خواف اعلام کرد؛

سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومانی در پروژه‌های هفته دولت خواف

سرمایه گذاری ۲۸ هزار میلیارد تومانی در پروژه‌های هفته دولت خواف

خواف- فرماندار خواف گفت: همزمان با هفته دولت امسال در سطح ملی شش پروژه کلنگ زنی داریم که اعتباری بالغ بر ۲۸ هزار و ۵۷۹ میلیارد تومان صرف خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسپور در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن تبریک هفته دولت از افتتاح چندین پروژه‌های ملی و شهرستانی در شهرستان خواف همزمان با هفته دولت خبر داد.

فرماندار خواف با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: در هفته دولت و در سطح ملی ما ۶ پروژه کلنگ زنی خواهیم داشت که با مجموع اعتباری بالغ بر ۲۸.۵۷۹ هزار میلیارد تومان خواهد بود که بیشتر در حوزه صنعت خواهد بود که با این پروژه‌ها شاهد اشتغال بیشتری در سطح شهرستان خواهیم بود

وی افزود: از جمله طرح‌هایی که در سطح ملی و استانی است می‌توان به افتتاح کارخانه گلوله‌های فلزی شرکت فولاد سنگان، افتتاح کارخانه کنستانتره هماتیتی دو میلیون تنی، کلنگ زنی احداث نیروگاه بادی، افتتاحیه احداث خط انتقال پساب از تایباد به سنگان و کلنگ زنی احداث شهرک مسکونی شرکت صنعتی و معدنی فولاد سنگان خواف اشاره کرد.

عباسپور ادامه داد: از جمله پروژه‌های قابل افتتاح، ۷۰ هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت، ۱۲ طرح توسعه برق رسانی در سطح شهرها و روستاها، افتتاح بخش‌های دیالیز و مراقبت‌های ویژه شماره دو بیمارستان خواف، درمانگاه شبانه روزی خصوصی و افتتاح سالن چند منظوره مدیریت بحران شهر سده است.

فرماندار خواف خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه‌ها افتتاح بیست طرح توسعه مخابراتی در شهرها و روستاها، افتتاح واحدهای بومگردی، افتتاح پنج مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای بخش خصوصی، افتتاح سه فضای آموزشی جدید، یک چمن مصنوعی توسط آموزش و پرورش و افتتاح دو واحد مرغداری و طرح انتقال آب در حوزه جهاد کشاورزی خواهد بود.

کد خبر 6201417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha