۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۸

بلاتکلیفی آزادکاران نوجوان در آستانه اعزام/چه کسی سرمربی می‌شود؟

بلاتکلیفی آزادکاران نوجوان در آستانه اعزام/چه کسی سرمربی می‌شود؟

پس از قهر و برکناری احسان بهنام پور سرمربی تیم کشتی آزاد نوجوانان در فاصله دو روز مانده به اعزام تکلیف سرمربی این تیم هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های کشتی نوجوانان جهان از ۲۹ مرداد تا چهارم شهریور به میزبانی اردن برگزار می‌شود و نوجوانان فرنگی‌کار به این مسابقات اعزام شدند و تا چند روز دیگر آزادکاران هم به این رقابت‌ها اعزام خواهند شد. هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان برعهده بهنام احسان‌پور بود که البته او به دلیل اعتراض به رفتار مسئول کمپ کشتی اردوی تیم ملی را ترک کرد و پس از آن از سوی علیرضا دبیر از سمت خود برکنار شد.

حالا در شرایطی که تیم ملی نوجوانان کشتی آزاد دو روز دیگر به این مسابقات اعزام می‌شود، تکلیف سرمربی تیم هنوز مشخص نیست. پیش از این مطرح شد که محسن کاوه قرار است تیم نوجوانان را در این مسابقات همراهی کند اما این موضوع از سوی او رد شد. کاوه به دلیل خستگی بعد از المپیک، نوجوانان آزادکار را همراهی نمی‌کند. تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان با هدایت محسن سوریان در این رقابت‌ها حاضر شده اما تکلیف سرمربی آزادکاران هنوز مشخص نیست.

غلامرضا محمدی هم که مدیر فنی تیم‌های پایه کشتی آزاد را برعهده دارد به عنوان سرمربی تیم جوانان باید در مسابقات جهانی شرکت کنند. این رقابت‌ها ۱۲ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۳ در اسپانیا برگزار خواهد شد و نمی‌تواند در این مقطع تیم کشتی آزاد نوجوانان را همراهی کند. به نظر می‌رسد انتخاب سرمربی تیم نوجوانان در این مدت زمان کوتاه فدراسیون را با چالش روبه‌رو کرده است.

البته گویا علیرضا دبیر در این مسابقات آزادکاران نوجوان را همراهی خواهد کرد. در جریان این مسابقات نشستی در مورد کشتی آسیا برگزار خواهد شد که رئیس فدراسیون در این نشست حضور خواهد داشت.

کد خبر 6201434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha