۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۰:۴۶

مدیرکل راهداری آذربایجان غربی خبر داد؛

تردد نزدیک به ۶هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین طی شبانه روز گذشته

تردد نزدیک به ۶هزار زائر از پایانه مرزی تمرچین طی شبانه روز گذشته

ارومیه-مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی از تردد ۵ هزار و ۹۶۷ زائر از پایانه مرزی تمرچین طی شبانه روز گذشته خبر داد.

ایرج دست نشان در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه با نزدیک تر شدن به ایام اربعین شهادت اباعبد الله الحسین (ع) شاهد افزایش حضور مردم در پایانه مرزی تمرچین هستیم، افزود: در شبانه روز گذشته ۵ هزار و ۹۶۷ نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

وی تصریح کرد: در شبانه روز گذشته در مجموع ۲ هزار و ۳۱۷ نفر زائر ایرانی و خارجی به کشور وارد شدند که نسبت به مدت مشابه ۸ درصد رشد دارد همچنین در این مدت ۴ هزار و ۶۴۹ نفر نیز از کشور خارج شدند.

دست نشان یادآور شد: در مجموع و از زمان آغاز طرح پیاده رویی اربعین نزدیک به ۷۲ هزار نفر زائر ایرانی و خارجی از پایانه مرزی تمرچین تردد کردند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه از ماه‌های قبل تمامی زیرساخت‌ها لازم برای سفر ایمن زائرین اربعین فراهم شده است، اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه مشکلی در تأمین ناوگان مورد نیاز به وجود نیامده و جامعه راهداری و حمل و نقل استان با جدیت در این مسیر مشغول خدمات رسانی هستند.

کد خبر 6201542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha