۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۶

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان:

۴۰ پروژه آموزشی و پرورشی در گلستان تکمیل و تجهیز می شود

۴۰ پروژه آموزشی و پرورشی در گلستان تکمیل و تجهیز می شود

گرگان-مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از تکمیل و تجهیز ۴۰ پروژه آموزشی و پرورشی با ۲۴۶ کلاس درس به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، وحید فراهی صبح سه شنبه در قرار گاه شهید همدانی از تکمیل و تجهیز ۴۰ پروژه آموزشی و پرورشی با ۲۴۶ کلاس درس به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در هفته دولت امسال خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۴۷۸ میلیارد تومان احداث خواهد شد.

وی افزود: در هفته دولت امسال عملیات اجرایی چهار پروژه آموزشی با ۴۰ کلاس درس و مساحتی بالغ بر ۶ هزار متر مربع و اعتباری بیش از ۱۲۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان گفت: امسال خیران مدرساز با تعهد ۴۰ میلیارد تومانی در امر مدرسه سازی مشارکت خواهند داشت.

وی یادآور شد: در این ایام طرح آسفالت محوطه و ایزوگام مدارس با مساحت ۸۰ هزار متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان اجرا خواهد شد.

فراهی از خرید و توزیع تجهیزات آموزشی، کمک آموزشی، گرمایشی مدارس و هنرستان و استاندارد سازی سیستم گرمایشی کلاس‌های درس در سطح استان خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با محوریت مناطق محروم با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.

وی یادآور شد: امسال تعمیر و بهسازی ۲۴۰ مدرسه با بیش از هزار کلاس درس در سطح استان در قالب طرح شهید عجمیان با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

کد خبر 6201583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha