۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۵۵

استاندار سمنان:

۶۷۵ پروژه عمرانی در استان سمنان افتتاح می‌شود

۶۷۵ پروژه عمرانی در استان سمنان افتتاح می‌شود

سمنان- استاندار سمنان از افتتاح ۶۷۵ پروژه عمرانی طی هفته دولت با اعتباری بالغ بر دو هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی پیش از ظهر سه شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان بیان کرد: طی هفته دولت سال جاری ۶۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و ۱۴۳ میلیارد تومان در سراسر استان سمنان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با بیان اینکه در این ایام همچنین ۷۲ پروژه اقتصادی و سرمایه گذاری نیز افتتاح می‌شود، افزود: برای این طرح‌ها سه هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه مجموعاً طی هفته دولت سال جاری در این استان ۷۴۷ طرح و پروژه عمرانی و اقتصادی به بهره برداری خواهد رسید، ابراز کرد: اجرای این طرح‌ها مجموعاً پنج هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار به دنبال داشته است.

هاشمی با بیان اینکه با بهره برداری از این طرح‌ها برای دو هزار و ۲۱۲ نفر شغل ایجاد می‌شود، گفت: اعتبارات طرح‌های عمرانی قابل افتتاح در استان طی هفته دولت امسال نسبت به سال قبل سه درصد بیشتر شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دولت در استان سمنان همچنین ۱۰۸ طرح عمرانی و اقتصادی کلنگ زنی می‌شود، بیان کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هفت پروژه در سطح استان طی هفته دولت کلنگ زنی می‌شود که مرتبط به شهرستان خاصی نیست، گفت: سهم سمنان از طرح‌های کلنگ زنی هشت طرح، شاهرود ۱۴، دامغان ۱۶ و گرمسار ۲۲ طرح خواهد بود.

هاشمی با بیان اینکه در مهدیشهر نیز ۱۳ پروژه کلنگ زنی می‌شود، ابراز کرد: سهم سرخه از طرح‌های قابل کلنگ زنی طی هفته دولت سال جاری هفت طرح، آرادان پنج طرح و میامی ۱۶ طرح خواهد بود.

کد خبر 6201616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha