۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۱

مدیرکل هواشناسی اردبیل خبر داد؛

اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی

اردبیل میزبان اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی

اردبیل- مدیرکل هواشناسی استان اردبیل گفت: با مشارکت اداره کل هواشناسی اردبیل اولین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید کوهی اظهار کرد: کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت در ۶ و ۷ شهریور ماه ۱۴۰۳ با مشارکت اداره کل هواشناسی استان برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت جلب توجه و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در حوزه تغییرات اقلیمی، نخستین کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت با مشارکت اداره کل هواشناسی برگزار خواهد شد که موضوعات پیامدهای تخریب انسانی و تغییر اقلیم بر کارکردهای بوم شناختی و همچنین مدیریت پایدار منابع آب و اکوسیستم آبی از محورهای اصلی این کنگره خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل بیان کرد: موضوع تغییر اقلیم و بحران‌های آب و هوایی از مهمترین چالش‌های پیش روی کشور در سال‌های آتی است و مشارکت نخبگان و دانشگاهیان کشور در پیش بینی، سازگاری و مدیریت پیامدهای تغییرات اقلیمی بسیار ضروری تلقی می‌شود که امیدواریم خروجی این کنفرانس و همایش‌های مشابه در این زمینه راهگشا باشند.

کوهی تصریح کرد: در کنفرانس بین المللی احیای بوم شناختی بر پایه طبیعت، شرکت‌کنندگان فرصت دارند تا در ۱۱ محور و موضوعات متنوعی از جمله توسعه پایدار، خدمات اکوسیستم‌ها، مشارکت مردم و ذینفعان، پیامدهای تغییرات اقلیمی، مدیریت پایدار منابع آب و اکوسیستم و غیره به ارائه مقالات و دستاوردها و پیشنهادات خود بپردازند.

کد خبر 6201617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha