۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۱:۴۵

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۵۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

۵۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود

زنجان- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده امسال ۵۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح الله صالحی با اشاره به برگزاری پویش شور عاطفه‌ها در راستای تأمین مایحتاج تحصیلی کمک به دانش‌آموزان نیازمند افزود: تأمین تجهیزات، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی و تأمین لوازم‌التحریر ضروری از اهداف برگزاری این پویش است.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان نیازمند علی‌رغم وجود توانایی و استعداد به علت مشکلات مالی توانایی خرید تجهیزات و لوازم‌التحریر را ندارند، عنوان کرد: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار و خیر استان علاوه بر رفع بخشی از نیازهای اقتصادی آن‌ها، گامی در راستای توسعه کشور نیز به شمار می‌رود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به اینکه امسال ۵ هزار و ۲۰۰ بسته تحصیلی بین دانش آموزان نیازمند توزیع می‌شود، افزود: بسته‌های تحصیلی توزیع شده در بین دانش آموزان نیازمند شامل کیف، کفش، پوشاک و لوازم‌التحریر بود تا آنها بتوانند بدون دغدغه تحصیل کنند و آینده‌ای روشن برای خود و خانواده‌شان رقم بزنند.

صالحی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار استان زنجان به نیازمندان و افراد بی‌بضاعت، افزود: کمیته امداد به تنهایی و بدون کمک‌های مردمی قادر به پاسخگویی به نیازهای اساسی مددجویان نهاد حمایتی این استان نیست.

وی با اشاره به اینکه در نتیجه حمایت‌های انجام شده از دانش‌آموزان نیازمند امسال ۴ دانش‌آموز مددجو در مدارس سمپاد و ۲۳ دانش‌آموز در مدارس نمونه دولتی قبول شدند، گفت: قبولی‌های کنکور در استان نیز قابل توجه بوده است.

کد خبر 6201657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha