۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۱۰

ولی پور عنوان کرد؛

پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند

پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند

رییس انجمن پزشکان عمومی ایران، با اشاره به حضور ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در کشور، گفت: پزشکان عمومی در خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد ولی پور، در آستانه برگزاری همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، گفت: انجمن پزشکان عمومی ایران، همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را با دعوت از اساتید رشته‌های مختلف تخصصی به عنوان مدرس و با حضور هزار نفر از پزشکان عمومی سراسر کشور برگزار می‌کند.

وی با اعلام اینکه همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی دارای ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران است، افزود: در کنار این همایش شرکت‌های مختلف فعال در حوزه سلامت از جمله شرکت‌های دارویی، تجهیزاتی و…، نمایشگاه بزرگی را دایر خواهند کرد.

رئیس همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، تاکید کرد: هدف از برگزاری این همایش ارتقا دانش علمی همکاران خصوصاً در بحث بیماری‌های شایع است که بیشترین بار مراجعات به پزشکان عمومی را دارند.

ولی پور ادامه داد: شعار اصلی همایش احیای طب عمومی در نظام سلامت کشور است.

وی افزود: حدود ۱۰۰ هزار پزشک عمومی در سراسر کشور و خط مقدم مواجهه با بیماران قرار دارند و خدمات بهداشتی و پیشگیری و درمانی را به مردم ارائه می‌دهند.

رئیس انجمن پزشکان عمومی ایران تاکید کرد: لازم است این قشر بزرگ از ارائه دهندگان خدمت مورد توجه ویژه و پشتیبانی سیاست‌گذاران حوزه سلامت قرار گیرند تا بتوانیم هموطنان را در دوردست‌ترین نقاط کشور تحت خدمات بهداشتی و درمانی مناسب قرار دهیم.

ولی پور افزود: گروه هدف تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی را، پزشکان عمومی سراسر کشور شامل می‌شوند که ۱۵ امتیاز بازآموزی برای همکاران در نظر گرفته شده است.

همایش تازه‌های بالینی و مراقبت‌های اولیه در طب عمومی، در روزهای ۳۱ مرداد الی دوم شهریور ۱۴۰۳ در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می‌شود.

کد خبر 6201676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha