۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

گودرزی در صحن مجلس:

وزیر کشور باید در انتخاب استانداران دقت کند

وزیر کشور باید در انتخاب استانداران دقت کند

نماینده مردم الیگودرز گفت: وزیر کشور پس از اخذ رای اعتماد از مجلس باید در انتخابات استانداران دقت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا گودرزی در جلسه علنی صبح امروز (سه شنبه ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی کشور گفت: بنده به عنوان مخالف با وزیر پیشنهادی کشور ثبت نام کردم اما آقای مؤمنی بدانید که به عنوان موافق شما رأی خواهم داد.

وی متذکر شد: بنده به عنوان نیروی ۲۷ ساله وزارت کشور باید بگویم که وزارت کشور یک وزارتخانه بسیار گسترده است و نظم داخلی کشور وابسته به این وزارتخانه است. از وزیر پیشنهادی کشور می‌خواهم که بعد از کسب رأی اعتماد از مجلس، در انتخاب استانداران بسیار دقت کند.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت کشور کارویژه‌های مهمی مانند فراهم کردن موجبات نظم و امنیت در کشور و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی با استفاده از مشارکت عمومی را دارد و انجام وظایف مهم این وزارتخانه نیازمند آن است که وزیر کشور ویژگی‌های بزرگ و مهمی داشته باشد.

گودرزی با اشاره به اینکه سردار مؤمنی تجربه و سوابق بسیار خوبی دارد گفت: وزیر کشور باید فردی بدون حاشیه، فراجناحی و جامع‌نگر باشد. افزایش ارتباط با مردم و تقویت ارتباط با نمایندگان مجلس باید از ویژگی‌های دیگر وزیر کشور باشد. وزیر کشور در موضوعات مختلف مانند سیل و زلزله باید اقدامات لازم را انجام دهد و همه این موارد به خوبی گویای اهمیت این وزارتخانه است.

کد خبر 6201686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha