۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۱۲

تاثیر اقتصادی خرید باسکول جاده‌ای بر کسب و کار شما

تاثیر اقتصادی خرید باسکول جاده‌ای بر کسب و کار شما

باسکول جاده ای با ثبت تمامی اطلاعات ورود و خروج کالا و مواد اولیه به شما کمک می‌کند فرآیندهای در حال اجرا را با نگرش عمیق تری ارزیابی کنید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، بدون شک باسکول جاده‌ای ابزاری است که برای کسب‌وکار های متنوعی امکان بررسی دقیق جزئیات را فراهم می‌کند. باسکول با ثبت تمامی اطلاعات ورود و خروج کالا و مواد اولیه به شما کمک می‌کند فرآیندهای در حال اجرا را با نگرش عمیق‌تری ارزیابی کنید، از قدرت تحلیل بهتری برخوردار شوید و برنامه‌های آتی را از پیش تعیین و با دقت بالایی پیاده سازی کنید.

اطلاع داشتن از حجم ورود و خروج کارخانه یا یک تولیدی صنعتی امکان برنامه ریزی دقیق تولید را بر اساس منابع موجود برای شما فراهم می‌سازد و از طرفی به صورت دقیق مصرف مواد اولیه و حجم تولید را با آگاهی کامل رصد می‌کند.

انواع باسکول جاده‌ای

باسکول جاده‌ای از نقطه نظر متریال به کار برده شده در تولید آن به دو نوع بتنی و فلزی تقسیم می‌شود. منظور از بتنی و فلزی جنس پلتفرم باسکول جاده‌ای است که کامیون یا تریلی جهت توزین روی آن قرار می‌گیرد. علاوه بر جنس، ظرفیت توزین هم در نامگذاری و کاربرد باسکول جاده‌ای تأثیرگذار است؛ مثلاً باسکول کامیون کش همان باسکول ۵۰ تنی است که حداکثر ظرفیت توزین آن ۵۰ تن است یا باسکول تریلی کش همان باسکول ۶۰ تنی است که حداکثر ظرفیت توزین آن ۶۰ تنی است.

افزایش دقت فرآیندهای اجرایی با نصب باسکول

محاسبات اصلی در یک کسب‌وکار، هزینه تمام شده محصول تولیدی و سود بدست آمده از فروش آن است. هرچه شما توان کاهش هزینه تمام شده بالایی داشته باشید، قاعدتاً سود حاصله بیشتر خواهد شد. حال فرض کنید که در محاسبه قیمت تمام شده دچار اشتباهی شوید و این امر سود دهی شما را کاهش دهد و بعد از مدتی خود را در آستانه زیان ببینید. ریشه یابی دلیل ضرر دهی و حل آن در قالب یک مسئله همیشه کار راحتی نیست، چرا که بایستی تمامی فرآیندهای تولید را از صفر تا صد مورد بازبینی قرار دهید که برخی از آنها در کنترل شما نیست و عوامل بیرونی هم بر آنها تأثیر گذارند.

فرض کنید این خطا برای خرید مواد اولیه مصرفی فلزات گرانبها مانند طلا، نقره یا آلومینیوم رخ دهد. در این صورت کوچک‌ترین خطایی در هر محموله خریداری شده در طولانی مدت منجر به زیان سنگینی خواهد شد.

توصیه ما این است که با خرید باسکول جاده‌ای و تنها با یکبار هزینه کردن، کسب و کار خود را در قبال این خطاها و اشتباهات بیمه کنید و دقت کار خود را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید.

سیستم انبارداری به روز با باسکول جاده‌ای

انبارداری یکی دیگر از حوزه‌هایی است که مستقیماً با وزن و شمارش کالا ارتباط دارد. بخش زیادی از کسب‌وکارها مانند فروش مصالح ساختمانی، فروش سیمان و … مبنای انبارداری آنها بر اساس وزن مواد موجود است.

رصد لحظه به لحظه انبار به شما کمک می‌کند که بر اساس آن سیستم خرید و فروش را به درستی برنامه ریزی کنید. با نصب باسکول، به منظور دستیابی به اطلاعات انبار نیازی نیست هر بار موجودی انبار را محاسبه کنید، کافی است اطلاعات ورود و خروج انبار را که در اندیکاتور باسکول ثبت شده است را نگاهی بیندازید و اطلاعات آن را استخراج کنید. نمایشگر باسکول سیستم مدیریت اطلاعات را بهینه می‌کند و امکان گزارش گیری لحظه به لحظه را فراهم می‌سازد. انرژی و زمان شما تا حد بسیار زیادی ذخیره خواهد شد و نیازی نیست هر بار که نیاز است اطلاعات انبار را تحلیل کنید زمان زیادی منتظر استخراج اطلاعات باشید.

اندیکاتورها قابلیت اتصال به دیگر سیستم‌های کنترلی را دارند و شما می‌توانید مستقیماً اطلاعات را از اندیکاتور گرفته و در نرم‌افزار تحلیلی خود استفاده کنید.

تاثیر اقتصادی خرید باسکول جاده‌ای بر کسب و کار شما

باسکول جاده‌ای مانند دستیاری برای سیستم حسابداری عمل می‌کند!

همانطور که قابلیت نمایشگر باسکول به شما کمک می‌کند وزن خالص مواد موجود در انبار را اندازه گیری کنید، با استفاده از دیگر قابلیت‌های نمایشگر می‌توانید سیستم حسابداری را هم به وسیله باسکول بهینه کنید.

نمایشگر باسکول با قابلیت اتصال به پرینتر و کامپیوتر و استفاده از نرم افزار توزین به شما کمک می‌کند تمامی اتفاقات رخ داده شده را با ثبت کوچک‌ترین تغییرات در بازه زمانی دلخواه ثبت و بعداً از آن استفاده کنید.

وقتی شما تمامی اطلاعات را داشته باشید و کالاها را در سیستم داخلی نمایشگر به همراه قیمت آنها وارد کنید، عملاً شما به یک سیستم حسابداری با قابلیت ثبت در لحظه دسترسی دارید.

باسکول پند با سیستم اینترنت اشیا دسترسی به باسکول را در هر جای دنیا ممکن ساخته است!

یکی دیگر از قابلیت‌های نمایشگر باسکول که در سال‌های اخیر در شرکت فناوری پند کاسپین طراحی و توسعه داده شده است، استفاده از تکنولوژی اینترنت اشیا در سیستم توزین است. تیم فنی ما به دنبال راهی بوده‌اند تا صاحبان کسب‌وکار در هر جایی که هستند بتوانند عملکرد باسکول را که در ورودی و خروجی کارخانجات نصب می‌شود کنترل کنند تا هیچ اتفاقی از چشم آنها دور نماند.

تاثیر اقتصادی خرید باسکول جاده‌ای بر کسب و کار شما

پند کاسپین همراه همیشگی شما در سیستم‌های توزین سنگین!

شرکت فناوری پند کاسپین (باسکول پند) با زمینه تخصصی تولید، نصب، راه اندازی و خدمات انواع باسکول‌های سنگین و نیمه سنگین دیجیتال به صورت تخصصی به عنوان یکی از اعضا گروه صنعتی پند از سال ۱۳۸۶ تحت نام تجاری جدید به فعالیت می‌پردازد. ما با بکارگیری پرسنل متخصص و مجرب و استفاده از بهترین تجهیزات، پیوسته سعی در تولید دقیق‌ترین سیستم‌های توزین داشته و در این راستا با هدف تولید تخصصی اقدام به تفکیک فعالیت‌های تولیدی خود بر حسب کاربرد محصولات نموده‌ایم.

کارخانه تولیدی در شهرک صنعتی کاسپین قزوین جهت ساخت قطعات و سازه‌های بتنی راه اندازی شده که با فضایی متشکل از ۳۰,۰۰۰ متر مربع و استفاده از آخرین تکنولوژی جهت تولید سیستم‌های توزین سنگین در ایران و خاورمیانه کم نظیر است.

تولید و نصب بیش از ۱۲۰۰۰ باسکول جاده‌ای دیجیتال در ایران و کشورهای منطقه از جمله عراق، آذربایجان، تاجیکستان، افغانستان، ترکمنستان و سایر کشورهای منطقه و طراحی مدل‌های بروز و قابل رقابت با نمونه‌های اروپایی از جمله فعالیت‌های این شرکت از بدو تأسیس است.

ما برای افزایش اطمینان و بالا بردن قدرت تضمین در مقابل مشتریان اقدام به دریافت نمایندگی از برندهای معتبر تولید لودسل کرده‌ایم. این امر خیال ما را از فروش محصولاتمان مطمئن می‌کند و دقت را در کسب‌وکار مشتریانمان افزایش می‌دهد. برخی نمایندگی‌ها عبارتند از:

۱- فلینتک آلمان (Flintic)

۲- مستر کی فرانسه (Master K)

۳- اسل اسپانیا (Asccell)

۴- اسکیم فرانسه (Scaime)

علاوه بر موارد فوق شرکت فناوری پند کاسپین بعنوان عضوی از گروه صنعتی پند توانسته است افتخارات فراوانی را در مدت فعالیت خود کسب کند. این شرکت همواره خود را ملزم به رعایت قوانین و استانداردها دانسته و علاوه بر رعایت التزامات قانونی، اقدام به نوآوری و ابداعات جدید از طریق واحد تحقیق و توسعه خود نموده است.

در کنار همه این فعالیت‌ها ما یک شرکت انحصاری به منظور انجام خدمات نصب و راه اندازی و خدمات پس از فروش به نام صبا سنجش پند تأسیس کرده‌ایم که به صورت تخصصی از محصولات ما پشتیبانی می‌کند. ما همیشه در کنار مشتریان خود هستیم و در کوتاه‌ترین زمان مشکلات آنها را برطرف خواهیم کرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر از سایت pandcaspian.com بازدید کنید و یا با شماره‌های ۰۲۱۸۳۸۰۲۰۰۰ و یا ۰۹۱۲۰۴۵۵۲۶۲ در تماس باشید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6201688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha