۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۸

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات:

۷۹ درصد پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد مستقر شده‌اند

۷۹ درصد پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد مستقر شده‌اند

قم- مسوول سازمان بسیج مساجد و محلات گفت: در حال حاضر ۷۹ درصد پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و ۵ درصد هم در سایر اماکن متبرکه مستقر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر بابا احمدی پیش از ظهر سه شنبه در دومین آئین تکریم فعالان مساجد در مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: نخستین آئین تکریم فعالان مساجد کشور سال گذشته با حضور شهید آیت الله رئیسی در مسجد جمکران برگزار شد و همه متأثر از شهادت ایشان هستیم.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات بیان کرد: دومین آئین تکریم فعالان مساجد در سال جاری به نیابت از شهید آیت الله رئیسی تحت عنوان «مثل ابراهیم» برگزار شد، چراکه ایشان امام جماعتی تراز است که بیش از سه دهه در مساجد، امامت کرد و نزدیک بر سه سال برای اعتلای مساجد و کشور سعی و تلاش داشت.

سردار بابا احمدی ابراز کرد: مسجد محوری از رویکردهای مهم بسیج برای اعتلای جایگاه مساجد است که با راهبری ائمه جماعات در مساجد دنبال و پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۹ درصد پایگاه‌های مقاومت بسیج در مساجد و ۵ درصد هم در سایر اماکن متبرکه مستقر شده‌اند ضمن اینکه در دو سال اخیر ۲ هزار و ۴۶۰ مسجد با محوریت امام جماعت و ارکان مسجد با رویکرد خدمت رسانی احیا شدند.

مسؤول سازمان بسیج مساجد و محلات خاطرنشان کرد: هدف گذاری سازمان بسیج در رویکرد مسجد محوری محلات و ایجاد ۵۰ هزار محله اسلامی به عنوان کانون‌های خدمت رسانی به مردم است.

کد خبر 6201706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha