۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۲۳

مدیرعامل آب و فاضلاب لرستان مطرح کرد؛

تأمین آب و برق موکب‌های لرستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

تأمین آب و برق موکب‌های لرستان برای ارائه خدمات به زائران اربعین

خرم‌آباد - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان از تأمین آب و برق موکب‌های این استان در داخل و مرزها برای ارائه خدمات به زائران اربعین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، یاسر اکبریان صبح امروز سه شنبه در گفت‌وگو با رسانه‌ها اشاره به اهمیت اربعین در ابعاد مختلف، این حرکت را ارزشمند دانست و اظهار داشت: خوشبختانه صنعت آب و برق استان در اربعین امسال خدمات مناسبی را برنامه‌ریزی کرده است به‌طوری‌که هم در داخل استان و هم در مرزهای تعیین شده، تیم‌های امدادی و تجهیزات لازم مستقر شده است.

وی عنوان کرد: شرکت آب و فاضلاب علاوه بر تأمین آبرسانی و اجرای شبکه فاضلاب موکب‌های سطح استان به‌خصوص در مسیر زائران اربعین، هفت‌دستگاه تانکر آب‌رسان، دو تیم امدادی و اتفاقات را در مرز مهران، برای ارائه خدمات مستقر کرده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب لرستان، ادامه داد: همچنین در بخش فرهنگی علاوه بر حضور ائمه جماعت صنعت آب و برق در مرزهای تعیین شده، مراسم ویژه در داخل شرکت‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

اکبریان، عنوان کرد: شرکت آب منطقه‌ای هم علاوه بر ارسال آب‌های بسته‌بندی، اکیپی از همکاران برای ارائه خدمات به مرز اعزام کرده است، همچنین شرکت توزیع برق، یک اکیپ خط گرم، یک اکیپ شامل معابر و دستگاه بالابر، دو دستگاه دیزل و سه مورد ترانس برق در مرز مستقر کرده است و بحث روشنایی مسیر زوار نیز انجام شده است.

وی عنوان کرد؛ تمهیدات لازم برای تأمین خدمات آب و برق زائرین اربعین در استان و مرزهای تعیین شده فراهم شده است.

کد خبر 6201715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha