۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۴۴

رئیس اداره دامپزشکی هندیجان خبر داد؛

پلمب یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان هندیجان

پلمب یک فروشگاه زنجیره ای در شهرستان هندیجان

اهواز - رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت: یک واحد فروشگاه زنجیره‌ای به دلیل عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دامپزشکی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد نری میسا پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت و گویی رسانه‌ای اظهار کرد: پیرو شکایت مردمی از یک فروشگاه زنجیره‌ای عرضه فرآورده خام دامی به علت توزیع گوشت و مرغ تاریخ مصرف گذشته و فاسد در بازدید کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی و مواد غذایی این اداره به همراه کارشناسان مرکز بهداشت شهرستان واحد متخلف با حکم دادستانی پلمب شد.

رئیس اداره دامپزشکی هندیجان گفت: پلمب این واحد به دلیل تعدد تخلفات و عدم توجه به اخطارهای صادره دامپزشکی و در راستای حفظ بهداشت و سلامت جامعه صورت پذیرفت.

وی با اشاره به نظارت‌های مستمر دامپزشکی بر واحدهای عرضه شهرستان افزود: هرگونه عرضه خارج از شبکه، فرآورده‌های خام دامی تخلف محسوب شده و توسط مراجع قضائی مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان هندیجان تصریح کرد: به منظور تضمین سلامت و حفظ حقوق مصرف کنندگان ورود، حمل و نقل و نگهداری هر گونه فرآورده خام دامی باید با رعایت ضوابط و مقررات بهداشتی مربوطه و در واحدهای مجاز صورت پذیرد و تمامی فرآورده‌های خام دامی می‌بایستی دارای برپسب مشخصات بوده و در مراکز رسمی مجاز تحت نظارت دامپزشکی تولید، نگهداری و عرضه شوند.

کد خبر 6201770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha