۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۱

به مناسبت هفته دولت؛

۱۲۹ پروژه عمرانی و خدماتی در لنگرود به بهره برداری می رسد

۱۲۹ پروژه عمرانی و خدماتی در لنگرود به بهره برداری می رسد

لنگرود- فرماندار لنگرود گفت: ۱۲۹ پروژه عمرانی و عام المنفعه به مناسبت هفته دولت با سرمایه گذاری ۱۸۴ میلیارد تومانی افتتاح و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا جلالی ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار کرد: ۱۲۹ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۱۸۴ میلیارد تومان در این شهرستان از سوی ۱۹ دستگاه اجرایی مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی عمده پروژه را در حوزه زیر ساخت‌ها و در زمینه‌های توسعه عمران شهری، آبرسانی، کشاورزی، واحدهای مسکن مددجویی، کشاورزی، راهسازی و…بر شمرد و افزود: با افتتاح این پروژه‌ها برای ۷۶۹ نفر اشتغال موقت و ۱۶ نفر اشتغال دائم ایجاد شده است.

جلالی با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه خدمات دولت به ملت است، ادامه داد: نقش خبرنگاران در آگاهی بخشی و روشنگری افکار عمومی از خدمات دولت بسیار پر اهمیت است.

فرماندار لنگرود با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام درصدد کمرنگ ساختن خدمات دولت و نظام به مردم هستند، گفت: بی تردید خبرنگاران در نظام اسلامی علاوه بر پایبندی به نظام همواره خدمات نظام را به خوبی اطلاع رسانی می‌کنند و اجازه نمی‌دهند دشمنان در رسیدن به این هدف شوم موفق شوند.

کد خبر 6201783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha