۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۱

استاندار خراسان جنوبی:

وضعیت آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی سفید است

وضعیت آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی سفید است

بیرجند _ استاندار خراسان جنوبی از وضعیت سفید آسیب‌های اجتماعی در خراسان جنوبی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت صبح سه شنبه در سومین جلسه شورای آموزش و پرورش استان با بیان اینکه وضعیت خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های دانش آموزی سفید است، گفت: خراسان جنوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان دارای وضعیت سفیدی است اما باید بدانیم که در این حوزه حتی وجود یک مورد آسیب هم زیاد است و باید تلاش شود تا مشکلات موجود در این خصوص با همکاری دستگاه‌های مربوط رفع شود.

به گفته وی در اردوهای راهیان پیشرفت باید تلاش شود تا دانش آموزان استان از دستاوردهای دیگر نقاط کشور هم دیدن کنند تا با توانمندی‌های نظامی و علمی نقاط مختلف کشور بیشتر آشنا شوند.

استاندار خراسان جنوبی در ادامه افزود: اردوی راهیان پیشرفت سبب تغییر نگاه استان‌های دیگر نسبت به خراسان جنوبی شده و ثمرات خوبی به همراه داشته است.

قناعت با تاکید بر اینکه تکمیل و تجهیز اماکن آموزشی و رفاهی استان باید در دستور کار مدیران استان قرار گیرد، افزود: وجود چنین مکان‌هایی در استان آبروی خراسان جنوبی محسوب می‌شوند و باید اعتبارات ویژه ای در این خصوص اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه حل موضوعات مهم استان از جمله مشکلات آموزش و پرورش نیازمند رویکرد تعاملی است، ادامه داد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در این خصوص از نگاه جزیره‌ای و صنفی فاصله بگیرند.

استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: جلسه‌ای برای انعقاد تفاهم نامه ساخت ۲۷ مدرسه در سایت‌های نهضت ملی بین راه و شهرسازی و آموزش و پرورش توسط معاونت عمرانی استاندار برگزار شود.

قناعت خاطرنشان کرد: جلسه‌ای به ریاست استاندار، معاون سیاسی و عمرانی و دیگر مسئولان مربوط برای حل مشکل فضای آموزشی هنرستان هنرهای زیبای مرکز استان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6201809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha