۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۲۳

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی:

خراسان جنوبی رتبه چهارم پاسداشت مقام معلم کشور را کسب کرد

خراسان جنوبی رتبه چهارم پاسداشت مقام معلم کشور را کسب کرد

بیرجند- مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی رتبه چهارم کشور در پاسداشت مقام معلم را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید علیرضا موسوی نژاد ظهر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان گفت: خراسان جنوبی رتبه چهارم کشور را در خصوص پاسداشت مقام معلم کسب کرده است.

وی تصریح کرد: ۷۳ درصد دانش آموزان در رشته نظری و ۲۷ درصد دانش آموزان هم تاکنون در رشته‌های فنی و حرفه‌ای ثبت نام کرده‌اند.

به گفته وی شناسایی مراکز بدون مجوز نگهداری کودکان در حال انجام است و ۷ و نیم میلیارد تومان برای تکمیل مجموعه ورزشی شهید شهپر پیش بینی شده است.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: ساخت ۲۷ فضای آموزشی در سایت‌های نهضت ملی مصوب شده اما به دلیل عمل نکردن انبوه سازان به تعهد خود در این خصوص مشکل داریم.

وی متذکر شد: در راستای اجرای پروژه مهر تاکنون ۴ جلسه را برگزار و مستند سازی آن انجام و کارگروه‌های مربوط نیز تشکیل شده‌اند.

موسوی نژاد یادآور شد: در زمینه ثبت نام‌ها با توجه به اینکه هدایت تحصیلی به طور متمرکز در کشور انجام می‌شود، مشکلاتی در استان داریم و بیشترین چالش در این خصوص در شهر بیرجند است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در راستای اجرای پروژه مهر رنگ آمیزی مدارس توسط گروه‌های جهادی انجام می‌شود و از دستگاه‌های خدمت رسان هم در این زمینه استفاده می‌کنیم.

موسوی نژاد خاطرنشان کرد: ۵ سال قبل ساختمان هنرستان هنرهای زیبا بدون هیچ آورده‌ای در اختیار فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفته و پیشنهاد جا به جایی فضا یا پرداخت اجاره برای این مکان را داریم.

کد خبر 6201827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha