۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۰۶

سخنرانی ۳۳ پژوهشگر بین‌المللی در کنگره بین‌المللی رویان

سخنرانی ۳۳ پژوهشگر بین‌المللی در کنگره بین‌المللی رویان

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی رویان گفت: ۳۳ پژوهشگر بین‌المللی از کشورهایی نظیر آمریکا و انگلیس در کنگره بین المللی رویال سخنرانی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، روح‌الله فتحی معاون آموزشی پژوهشگاه رویان در نشست خبری کنگره بین‌المللی رویان گفت: امسال در حدود ۷۵ مرکز علمی (۴۲ مرکز داخلی ۳۳ مرکز خارجی) با کنگره بین‌المللی رویان همکاری دارند.

وی ادامه داد: ۳۳ سخنران بین‌المللی از کشورهای آمریکا، انگلیس، آلمان، اتریش، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوییس قطر و هند به صورت حضوری و مجازی در این کنگره شرکت خواهند کرد.

دبیر اجرایی بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی رویان با اشاره به ارسال بیش از ۴۲۰ خلاصه مقاله به کنگره‌های دوگانه رویان (۱۸۶ مقاله به کنگره تولید مثل و ۱۶۹ مقاله به کنگره سلول‌های بنیادی) ارسال شده است.

وی اظهار کرد: ۱۵ امتیاز بازآموزی برای کنگره بیولوژی تولید مثل و سلول‌های بنیادی در نظر گرفته شده است. همچنین ۵ امتیاز نیز برای متخصصان دامپزشکی در نظر گرفته شده است.

فتحی ادامه‌داد: ۹ کارگاه جنبی در حوزه علوم پایه علوم زیستی و ... برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: از بین ۳۷۰ طرح ارسال شده به این کنگره، ۷ طرح به عنوان برگزیده انتخاب شدند که در مراسم افتتاحیه به آنها جوایزی اهدا خواهد شد.

معاون آموزشی پژوهشگاه رویان درباره نمایشگاه تخصصی که در حاشیه این کنگره برگزار می‌شود گفت: در این نمایشگاه بیش از ۳۰ شرکت دارویی و تجهیزات پزشکی غرفه خواهند داشت. شرکت‌های بزرگ که بیشتر داخلی هستند و چند شرکت خارجی حضور دارند.

وی افزود: نکته قابل توجه علاوه بر تعداد شرکت‌ها، شرکت‌های تولیدی ایرانی است که در درمان ناباروری محصولاتی تولید کرده‌اند. ۵ شرکت برگزیده که جزو حامیان کنگره هستند، در کنگره سخنرانی نیز خواهند داشت و محصولات خود را معرفی می‌کنند.

به گزارش مهر، بیست و پنجمین کنگره بین‌المللی پزشکی تولید مثل، بیستمین کنگره فناوری سلول‌های بنیادی و نوزدهمین سمینار پرستاری و مامایی به صورت همزمان با حضور پژوهشگران داخلی و خارجی در تاریخ ۷ لغایت ۹ شهریور ماه ۱۴۰۳ در تالار ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار می‌شوند.

کد خبر 6201828

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha