۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۵

به مناسبت هفته دولت امسال؛

بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید

بیش از ۲۰۰۰ واحد مسکونی در گلستان به بهره برداری خواهد رسید

گرگان- مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال دو هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد حسینی ظهر سه شنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: در بحث نهضت ملی مسکن بالغ بر ۶ هزار و ۳۳۲ متقاضی مسکونی در شهرهای استان به ویژه گرگان و گنبد وجود دارد که بخشی از آن اجرایی شد.

وی با اشاره به اینکه امروز روستاهای استان گلستان به کارگاه‌های ساخت مسکن تبدیل شده است، افزود: تسهیلات پرداختی برای واحدهای مسکونی در گلستان از ۵۰ میلیون تومان به ۳۵۰ میلیون رسیده است و ما در این مدت شاهد سه تا چهار برابری تسهیلات بودیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: طی این سه سال ساخت ۷۰ هزار واحد مسکونی از تعهدهای راه و شهرسازی استان بود که ۵۷ هزار و ۸۰۰ واحد ساختمانی پروانه ساختمانی دریافت کردند و ۴۰ هزار واحد وارد عملیات اجرایی شدند.

وی یادآور شد: طی سه سال گذشته به مناسبت‌های مختلف تعداد هفت هزار و ۲۰۰ واحد در استان افتتاح و ۱۰ هزار واحد به مرحله بهره برداری رسید.

حسینی اظهار کرد: در هفته دولت امسال دو هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در شهرها و روستاهای استان به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه در استان گلستان ۳۶ شهر وجود دارد، افزود: برای ۲۴ شهر استان طرح جامعه و برای ۲۲ شهر طرح تفصیلی و ۱۱ شهر با طرح هادی مدیریت می‌شود.

کد خبر 6201833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha