۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۳:۳۴

صالحی مطرح کرد؛

جمع آوری حصار کارگاه مترو میدان کتاب تهران

جمع آوری حصار کارگاه مترو میدان کتاب تهران

شهردار منطقه ۲ تهران گفت: جمع آوری کارگاه عمرانی و تاسیسات ایستگاه پایانی خط ۷مترو وافع در میدان کتاب جمع آوری و به عرصه فضای شهری اضافه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی صالحی شهردار منطقه ۲ تهران گفت: با تکمیل و بهره برداری ایستگاه مترو میدان کتاب، به عنوان ایستگاه پایانی خط ۷، حصار کارگاهی مترو که سال‌ها علاوه بر اشغال فضای شهری، آلودگی بصری را نیز موجب شده بود عملیات جمع‌آوری حصار کارگاهی با هماهنگی شرکت مترو آغاز شد.

وی افزود: با توجه به شیب معابر منتهی به میدان کتاب، استقرار کارگاه عمرانی در محوطه میدان کتاب موجب محدود کردن و نقص دید رانندگان و در نهایت کاهش ایمنی تردد شده بود که پس از جمع‌آوری کارگاه مترو و همسطح سازی، این فضای شهری ایمن می‌شود.

شهردار منطقه ۲ با اشاره به طرح ساماندهی ترافیکی میادین منطقه افزود: به دنبال مصوبه شورای حمل و نقل ترافیک شهر تهران مبنی بر اصلاح هندسی و تبدیل میدان کتاب به تقاطع هوشمند، عملیات اجرایی این طرح پس از ایجاد زیر ساخت‌های لازم آغاز می‌شود.

به گفته صالحی با تکمیل این طرح ترافیکی سرعت تخلیه در این میدان بین ۲۵ تا ۴۰ درصد افزایش یافته و با ساماندهی مشکلات ترافیکی، تردد عبوری در خیابان‌های فرحزادی، سرو آسمان‌ها و شهید نیارکی تسهیل می‌شود.

کد خبر 6201842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha