۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۲۳

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌های گلستان هزینه شده است

بیش از ۲۰۰۰ میلیارد تومان در حوزه راه‌های گلستان هزینه شده است

گرگان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت: از هفته دولت سال گذشته تاکنون دو هزار و ۴۷ میلیارد تومان در حوزه راه‌های استان هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی، ظهر سه شنبه در سومین قرارگاه خبری شهید همدانی ویژه هفته دولت اظهار کرد: در طی سه سال گذشته میزان ۹ هزار و ۸۳۱ میلیارد تومان پروژه در استان انجام شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت سیزدهم ۹۵ نقطه پرحادثه در استان وجود داشت که با برنامه ریزی های انجام شده و پیگیری‌هایی که صورت گرفت اکنون ۶۰ نقطه در استان با اعتبار ۴۲۰ میلیارد تومان ایمن سازی شد که سعی داریم ما بقی آن را هم تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گلستان گفت: در هفته دولت امسال ۱۲۸ پروژه با اعتبار هزار و۴۳۸ میلیارد تومان افتتاح و عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه از هفته دولت سال گذشته تاکنون دو هزار و ۴۷ میلیارد تومان در حوزه راه‌های استان هزینه شده است، افزود: طی یک سال گذشته ۱۱۰ کیلومتر راه روستایی با اعتبار ۳۷۰ میلیارد تومان در استان احداث شد.

مصدقی از اجرای ۹ هزار و۸۳۱ میلیارد تومان پروژه راهداری در سه سال گذشته در استان خبرداد و اظهار کرد: در دولت سیزدهم میزان ۱۸۵ کیلومتر راه روستایی در استان احداث شد.

به وی در طول سه سال گذشته سطح روشنایی راه‌های مواصلاتی استان از ۱۹۲ کیلومتر به ۲۷۶ کیلومتر رسیده است.

کد خبر 6201900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha