نظامیان اسرائیلی غرق در خون: موشهای بزرگ می خواستند ما را بخورند

نظامیان اسرائیلی غرق در خون: موشهای بزرگ می خواستند ما را بخورند

موش های بزرگ شبانه به نظامیان رژیم صهیونیستی در پایگاه نظامی در شمال فلسطین اشغالی حمله کردند و آنها را غرق در خون کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، رسانه های رژیم صهیونیستی از حمله موش های بزرگ به نظامیان این رژیم در پایگاهی نظامی در الجلیل علیا در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت گزارش داد که دو نظامی که از سوی موش های بزرگ در پایگاه «عمیعاد» گاز گرفته شده اند از ناحیه گوش و بینی زخمی شده و به بیمارستان برای درمان و تزریق واکسن انتقال داده شده اند.

همزمان پایگاه اسرائیلی یانت نیز در این باره نوشت که این دو نظامی دوشنبه شب هدف حمله موش ها قرار گرفته اند.

این رسانه صهیونیست گزارش داد که نظامیان صهیونیست وحشت زده از خواب بیدار شده و صورت این دو نظامی را غرق در خون مشاهده کردند.

آنها به دوستان خود گفتند که موش‌ها سعی کردند آنها را بخورند. یک سرباز از ناحیه گوش مجروح شده و یک سرباز دیگر از ناحیه بینی توسط موش‌ها گاز گرفته شده است.

دکتر «لیلاچ ورسانو» در مرکز پزشکی «زیو» در شهر «صفد» در این باره گفت: از هفتم اکتبر، ما اغلب شاهد جراحات سربازان از موش‌ها و حیواناتی بوده‌ایم که با آنها در تماس هستند. موش‌ها مانند سایر جوندگان می‌توانند خطرناک باشند زیرا ناقلان احتمالی بیماری‌های عفونی از جمله هاری هستند.

وی از واکسن هاری که برای این دو نظامی زده شده است، خبر داد.

کد خبر 6201918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • NP ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 0
      وقتی خود انسان ها با حضور این اشغال گران در خاک فلسطین احساس خوبی ندارند ، حالا چه برسه به موش ها حقشونه حتی موش با هوش غریزه حیوانی خودش هم می دونه باید گوش یک ظالم بی وجدان بی وجود کثیف تر هارتر ناقل و عفونی تر از خودش رو چطوری از جا بکنه ..