۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۱۰

ادامه قطعی‌های برق بدون اطلاع در اصفهان طی سه روز اخیر

ادامه قطعی‌های برق بدون اطلاع در اصفهان طی سه روز اخیر

اصفهان – مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از ادامه قطعی‌های برق بدون اطلاع در اصفهان طی سه روز اخیر توسط وزارت نیرو و اعمال خسارت به مشترکان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: علی‌رغم پیگیری‌های مدیریت استان عدم ابلاغ برنامه قطع برق در بخش‌های مصرف از جمله بخش خانگی توسط شرکت توانیر متأسفانه ضمن بروز خسارت به مشترکان برق باعث به هم ریختگی امور جاری و ارامش مشترکان برق در بخش‌های مصارف خانگی، تجاری، صنعتی و کشاورزی شده است.

وی تصریح کرد: همچنان تلاش استان در قانع کردن وزارت نیرو در تنظیم و ابلاغ برنامه رسمی قطع برق ادامه دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: وقوع ۱۷۲ مورد محبوس شدن افراد در آسانسورها، ایجاد اختلال ترافیکی در چهار راه‌ها به علت قطع برق چراغ‌های راهنمایی، بروز خسارت به وسایل الکترونیکی و برقی منازل و نیز خسارات وارده در بخش صنوف، واحدهای نانوایی و مواد غذایی، اراضی کشاورزی و باغات به علت تأخیر در زمان آبدهی و قطع برق چاه‌ها و نیز بروز خسارات در واحدهای تولیدی واقع در شهرک‌های صنعتی و شبکه‌های برق و ترانس‌ها به دلیل قطع برق خارج از برنامه مصوب ابلاغی بوده است.

وی تاکید کرد: ضرورت دارد در صورت تداوم شرایط ناترازی انرژی و به منظور پیشگیری از بروز حوادث، قبل از اعمال هرگونه قطعی برق ناشی از فیدرهای سریع القطع و رله فرکانسی اقدام لازم توسط شرکت توانیر و وزارت نیرو با تنظیم جداول قطع برق و ابلاغ و هماهنگی قبلی با مشترکین برق صورت پذیرد.

شیشه فروش تصریح کرد: با پیش بینی به عمل آمده و تضعیف الگوی گرم تابستانی ماندگاری ساعات دمای بالاتر از نرمال کاهش یافته اما همچنان شرایط وزش تندبادهای محلی و کاهش کیفیت هوا و میدان دید به علت خیزش کانون‌های گرد وغبار از شرق و شمال استان تا پایان هفته جاری باهشدار سطح زرد هواشناسی ادامه دارد.

کد خبر 6201933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha