منابع عبری هشدار دادند؛

کابوس حمله مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه ‌باختری

کابوس حمله مقاومت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین کرانه ‌باختری

منابع عبری درباره حمله مبارزان مقاومت به شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه باختری ابراز نگرانی کرده و آن را کابوس سرویس‌های امنیتی اسرائیلی در کرانه باختری عنوان کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که سناریوی نگران کننده برای سرویس‌های امنیتی اسرائیلی که خواب را از چشمان آنها ربوده است، این است که ده‌ها مبارز مسلح فلسطینی در شمال کرانه باختری در یک حمله سازماندهی شده به شهرک‌های صهیونیستی نزدیک و غیر محافظت شده همانند حمله هفتم اکتبر یورش ببرند.

این روزنامه افزود که از سرگیری حملات در کرانه باختری و رسیدن آن به قلب تل آویو و اسرائیل به معنی کاهش نیروها در غزه و همه جبهه‌ها خواهد بود، زیرا کرانه باختری خطرناک‌ترین جبهه ممکن به شمار می‌رود.

یدیعوت آحارونوت تاکید کرد که همه نشانه‌ها حاکی از آن است که ما به زودی خود را در یک نبرد کامل دیگر در یکی دیگر از جبهه‌ها خواهیم دید.

کد خبر 6201964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۱
      1 0
      کدوم کابوس
    • ولی شیبانیان ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      0 0
      سلام بر مقاومت کرانه باختری باید شروع کند تا غزه سبک‌تر شود و بتوانند بجنگند باید کل فلسطین بپا خیزید دیگر رمغی در نیروهای اسراییلی وجود ندارد باید کار را تمام کرد کرانه باختری باید بپا خیزید صهیونیسم نفسهای آخر را می کشد نباید اجازه داد دوباره جون بگیرد
    • ناشناس ۰۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      0 0
      خداوند یارویاورتان باد اسرائیل برای کل جهان خطرناکتر از داعش هست بازهم آمریکاست که این گروه افراطی رو بوجود آورده وموردحمایت قرار میدهد چندین هزار سال پیش اسرائیلی وجود نداشت وهمه ی سرزمین اونجا مطلق به فلسطینها بوده حتی زمان اولین پیامبرخدا تا آخرین پیامبرخدا فلسطین وجود داشته قوم موسی فقط مهاجربود