۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۲۱

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم:

مساله ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در قم با جدیت پیگیری می‌شود

مساله ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در قم با جدیت پیگیری می‌شود

قم- مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم گفت: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها در قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب‌های اجتماعی شهر است و این مساله با جدیت پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد رضا شفیعی ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها در شهر قم به دنبال حل و ساماندهی مسائل آسیب‌های اجتماعی شهر است ضمن اینکه اقداماتی را با اعزام تیم‌های پیاده و خودرویی و موتوری در سطح شهر بمنظور شناسایی و انتقال افراد مبتلا انجام داده‌ایم.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم بیان کرد: متخصصان مجرب و فرهیخته و مورد تأیید مراجع ذی صلاح در مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها فعالیت می‌کنند و تاکنون همکاری‌ها و تعاملات مؤثری از سوی دستگاه‌های قضائی و انتظامی صورت گرفته است.

شفیعی ابراز کرد: ادغام مرکز غربالگری معتادان متجاهر با مرکز غربالگری متکدیان و کارتن خواب‌ها از طرح‌های مهمی است که با مشارکت دستگاه‌های استانی صورت گرفته و شهرداری قم نیز همکاری‌های مساعدی در این زمینه داشته است و موجب موفقیت‌هایی نیز شده است.

وی ادامه داد: بازه زمانی غربالگری، ساماندهی، شناسایی و انتقال افراد مبتلا به مراکز درمانی و کمپ‌ها در کمترین زمان صورت می‌گیرد ضمن اینکه استان قم در این زمینه نسبت به دیگر کلان شهرها وضعیت بهتری دارد.

مدیرکل پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حوزه جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در استان قم با نظارت دستگاه قضائی، این امر حاصل شده تا به اهداف مان برسیم.

کد خبر 6201970

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha