۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۰۴

سیاوشی در مخالفت با وزیر پیشنهادی گردشگری:

صالحی امیری راهکاری برای رفع مشکلات عشایر ارائه نداده است

صالحی امیری راهکاری برای رفع مشکلات عشایر ارائه نداده است

نماینده مردم فریدن در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در برنامه خود راهکاری برای رفع مشکلات عشایر ارائه نکرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سیاوشی در جلسه علنی عصر امروز (سه شنبه ۳۰ مردادماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی گفت: ما می‌خواهیم مدیریت جامعه اسلامی را که حاصل خون شهدا است، به افرادی به عنوان وزیران دولت چهاردهم بسپاریم و باید در تصمیمات خود دقت کنیم.

وی ادامه داد: وزرا باید برنامه داشته باشند تا به هدف برسند. بنده برنامه‌های وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی را بررسی کردم و از وی سوال کردم که چه برنامه‌ای برای عشایر دارد که پاسخ مشخصی نداد و راهکاری هم نداشت.

نماینده مردم فریدن در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین وی برای اصفهان و رفع مشکل خشک شدن زاینده رود برنامه‌ای اراده نکرده است. متأسفانه امکانات گردشگری در برخی از مناطق کشور در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته است که وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگر و صنایع دستی راهکاری برای رفع این مشکل هم به ما ارائه نداد.

وی گفت: مخالفت بنده با وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به عنوان مخالفت با دولت وفاق ملی نیست بلکه بنده غم، غصه و رنج مردمی را دارم که برخی از مناطق فقط برای خوش گذرانی عده‌ای خاص شده است و به مردم گفته می‌شود که اینجا محل گردشگری آنان است و مجوز صنعتی ندارد.

کد خبر 6202093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha