۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۵۹

فرماندار بهشهر:

نظام اسلامی نگاه ویژه ای به روستاها دارد

نظام اسلامی نگاه ویژه ای به روستاها دارد

بهشهر- فرماندار بهشهر گفت: نظام و انقلاب همواره نگاه ویژه ای به مناطق روستایی و ارائه خدمات حداکثری به روستاها داشته‌ است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی بعدازظهر سه شنبه به‌همراه جمعی از رؤسا و مدیران شهرستانی در جمع گرم و صمیمی اهالی بخش یانه سر در محل مسجد جامع روستای بیشه بنه گفت: نظام و انقلاب همواره نگاه ویژه ای به مناطق روستایی و ارائه خدمات حداکثری به روستاها در حوزه‌های زیرساختی، عمرانی و اقتصادی داشته و در دولت سیزدهم هم خدمات شایانی به بخش یانه سر بهشهر ارائه شد.

میرزایی افزود: بر این اعتقادیم که روستاها محور توسعه هستند و برای برون رفت از مشکلات روستاها باید جهادی کار کرد.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت سیزدهم در راستای ارائه خدمات در شأن مردم گام‌های مهمی برداشته شده است، عنوان کرد: یکی از رویکردهای دولت شهید رئیسی، مردمی بودن دولت و حضور مسئولان به عنوان خادمان مردم در مناطق مختلف کشور بود که در روستاهای ما این حضور پررنگ بود و بسیاری از محرومیت‌ها در بخش گاز، آب، راه و… رفع شد.

میرزایی همچنین توجه به مناطق کم برخوردار را از اولویت‌های مهم نظام دانست و یادآور شد: مدیران جهادی در سفرهای مختلف به صورت میدانی از نزدیک به روستاها سفر کرده و با شناسایی و اولویت بندی مسائل و مشکلات، در مسیر تحقق مطالبات بحق مردم تلاش می‌کنند.

فرماندار بهشهر گفت: مسؤولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان با همه توان برای رفع مشکلات از مناطق کم برخوردار و روستایی پای کار هستند.

کد خبر 6202096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha