۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۶:۲۵

دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت تأکید کرد؛

ارتباط و تعامل با موکب‎های عراقی در اولویت موکب حرم بانوی کرامت

ارتباط و تعامل با موکب‎های عراقی در اولویت موکب حرم بانوی کرامت

قم- مسئول هماهنگی و دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: ارتباط و تعامل با موکب‌های عراقی از اولویت‌های موکب حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی عباسیان اظهار کرد: در حوزه هماهنگی ما در دو عرصه فعالیت می‌کنیم، یکی قبل از اعزام موکب و یکی هم بعد از انتقال و استقرار در کربلا؛ قبل از اعزام موکب بحث‌های هماهنگی با ستاد بازسازی عتبات عالیات و هماهنگی همه بخش‌ها، انتقال و درخواست همه اقلام مورد نیاز از مسئولین کمیته‌های مختلف و هماهنگی جهت انتقال وسایل مصرفی و سرمایه‌ای صورت می‌پذیرد.

عباسیان گفت: در خصوص انتقال اجناس و وسایل مورد نیاز موکب، جلسات خوبی با بخش‌های مختلف برگزار می‌کنیم و برنامه‌های ارائه شده از سوی کمیته‌های موکب را جمع‌بندی می‌کنیم و بعد که کاروان موکب در محل خود مستقر شد نیز مسائل گوناگون پیگیری می‌شوند تا به نتیجه برسند.

دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت گفت: در راستای هماهنگی و خدمت بهتر به زوار حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام هر شب جلسات هماهنگی و مشورتی با حضور مسئولین کمیته‌ها را داریم و موضوعات مختلف و مشکلاتی که در طول روز احیاناً پیش می‌آید مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

وی گفت: در جلساتی که تاکنون برگزار شده حدوداً ۱۵۰ مصوبه داشتیم و درصد بالایی از آن مصوبات نیز اجرایی شده است.

عباسیان ادامه داد: ارتباطات و تعاملات خوبی بین موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با سایر مواکب عراقی وجود دارد، در این راستا ما بحث سفیران کریمه را داشتیم که برخی خدام موکب را به مواکب اطراف اعزام کردیم تا یک همدلی و تعاملی که شاید در طول سال فرصتی برای آن نباشد ایجاد شود.

مسئول هماهنگی و دبیر موکب آستان مقدس بانوی کرامت تأکید کرد: امسال سال اولی بود که این تغییرات ساختمانی و فضای جدید شبستان فاطمه الزهرا سلام الله علیها در اختیار زوار قرار می‌گیرد؛ که موضوعات مرتبط با آن رصد شده و مشکلات و نظام مسائل ان تهیه می‌شود تا در سال آینده بهتر به زوار اربعین حسینی خدمت ارائه شود.

وی به تعامل دوسویه مسئولین موکب آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها و زوار گرامی اشاره کرد و گفت: در راستای تعامل و کسب نظرات، پیشنهادات و انتقادات زوار گرامی تدابیر خوبی اندیشیده شده است تا زائران گرامی هم به صورت مجازی و الکترونیکی و هم به صورت کاغذی در قالب صندوق نظرات و پیشنهادات، سخنان و پیشنهادات خود را به گوش مسئولین ذی ربط در این موکب برسانند.

کد خبر 6202116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha