۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان خبر داد؛

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان امسال

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان امسال

همدان-مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵ زمین چمن مصنوعی تا پایان تابستان ۱۴۰۳ در قالب پروژه مهر و طرح سردار شهید سلیمانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول شیدایی با اعلام این خبر، گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نامگذاری سال به نام جهش تولید و مشارکت مردم طرح سردار شهید سلیمانی که یکی از طرح‌های مهم و ماندگار وزارت آموزش و پرورش است و بر اساس راهکارهای سند تحول بنیادین که مبنای سیاست‌ها و راهبردهای وزارت آموزش و پرورش است از اواسط سال ۱۴۰۱ در دستور کار قرار گرفت.

شیدایی افزود: فضا و تجهیزات ورزشی از عوامل مؤثر تعلیم و تربیت به شمار رفته و زمینه تحقق اهداف سایر زیر نظام‌ها به خصوص زیر نظام برنامه درسی را فراهم می‌آورد.

وی ادامه داد: کیفیت بخشی به نظام تعلیم و تربیت از طریق زیرساخت‌ها و فضاهای ورزشی آموزش و پرورش ایجاد می‌شود و باید همه امکانات از جمله نمازخانه، کتابخانه، فضای ورزشی و سایر امکانات در مدارس فراهم شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه فضای ورزشی نقش مؤثری در ارتقا سلامت جسمی و روانی و نشاط و سرزندگی دانش آموز و اولیا ایفا می‌کند، اظهار کرد: با عنایت به اینکه تأمین و بسط عدالت در بهره‌مندی از فرصت‌ها و امکانات تعلیم و تربیت کیفی به ویژه در مناطق محروم و روستاها و حاشیه شهرها در راستای اهداف کلان نظام جمهوری اسلامی و تأکیدات سند تحول بنیادین است لذا طرح شهید سردار سلیمانی به همین منظور ابلاغ و اجرا شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: سهم استان همدان از این طرح ۷۹ زمین چمن مصنوعی است که امیدواریم تا پایان شهریور ماه ۱۴۰۳ و همزمان با بازگشایی با شکوه مدارس ۱۵ زمین چمن به بهره‌برداری برسد و در اختیار دانش آموزان استان قرار گیرد.

کد خبر 6202153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha