۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۱۲

امام جمعه دیر:

نیروی انتظامی پناهگاه مظلومان باشد

نیروی انتظامی پناهگاه مظلومان باشد

بوشهر- امام جمعه دیر گفت: کلانتری‌ها و نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای مظلومان باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سیدعلی حسینی عصر سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان دیر، اظهار داشت: مراسم تکریم و معارفه سنت حسنه‌ای است که باید پاس داشته شود.

وی با بیان اینکه این مراسم شانزدهمین آئین تکریم فرماندهان انتظامی شهرستان دیر از ابتدای امامت جمعه بنده هست، افزود: همواره سعی کرده‌ایم در کنار نیروی انتظامی باشیم.

حسینی با بیان اینکه نیروی خدوم انتظامی مسؤولیت خطیر تأمین امنیت بر عهده دارد، گفت: امنیت یکی از اساسی‌ترین نیازهای جامعه و بسترساز و زیرساخت هر پیشرفت علمی، سیاسی، اقتصادی و رونق کارهای فرهنگی و عبادی در جامعه است.

وی با اعلام اینکه نیروی انتظامی مسوولیت‌های متنوع و متعددی دارد، ادامه داد: دشمن با جنگ روانی بدنبال عقب نشینی ما در عرصه‌های مختلف است.

امام جمعه دیر خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد فضای جامعه به بی بند و باری و لاابالی‌گری تبدیل کند و چون فراجا در میدان ایستاده است، به این نهاد هجمه می‌کند.

وی با تقدیر از خدمات فرمانده انتظامی سابق شهرستان دیر در بحث تأمین امنیت بویژه همکاری با ستاد نمازجمعه، گفت: عناوین و پست‌ها امانت الهی است و باید از آنها حراست و حفاظت کنیم و به بهترین شکل انجام وظیفه کنیم و سپس به فرد بعدی تحویل دهیم.

حسینی با بیان اینکه باید در کنار اقتدار نیروی انتظامی، رأفت هم باشد، عنوان کرد: نهاد انتظامی باید با متخلفان و اخلالگران در نظم و امنیت با قاطعیت و اقتدار در چارچوب قانون برخورد کند.

وی تاکید کرد: علاوه بر قانونمند بودن در اجرای قانون، خود نیروها هم باید در چارچوب قانون حرکت کنند و از مجریان قانون پذیرفته نیست که قانونمند نباشند.

امام جمعه دیر با تاکید بر اینکه کلانتری‌ها و نیروی انتظامی باید پناهگاهی برای مظلومان باشند، ابراز کرد: با نظارت و اشراف تلاش شود رفتار نیروهای با مردم در چارچوب قانون و مطابق با ارزش‌های اسلامی باشد.

کد خبر 6202164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۰
      0 0
      نیروی انتظامی مرزها رو به رو ی افغانها ببندد و ۱۵میلین افغانی که در ایران هستند چه مجاز وچه غیر مجاز را از ایران عزیز بیرون کنند به خدا هیچ خواسته دیگری ازشون نداریم،چون با رفتن افغانها مشکل مسکن کار حل میشه و امنیت هم زیاد میشه.
    • US ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      16 3
      نیروی انتظامی بره پارک ها رو جمع کنه پر شده معتاد
    • محمد ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      3 9
      خدا حفظت کنه آقای حسینی
    • ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      6 1
      الا برکت الله،مشکلات کشور حل شد،
    • مهدی IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      6 1
      حاجی کی پناهگاه نیروی انتظامی باشه ؟؟
    • سجاد IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      سلام نیروی انتظامی پناهگاه مظلومان باشد وظیفه است اما چه کسی پناهگاه پلیس مظلوم باشد.