۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۱۱

در ۲۴ ساعت گذشته؛

روسیه: یک «هامر»، ۱۰ «هیمارس» و ۳۱ پهپاد اوکراین سرنگون شدند

روسیه: یک «هامر»، ۱۰ «هیمارس» و ۳۱ پهپاد اوکراین سرنگون شدند

وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه‌ای از سرنگونی یک «هامر»، ۱۰ «هیمارس» و ۳۱ پهپاد اوکراین در جریان ادامه عملیات ویژه مسکو در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ریانوستی، وزارت دفاع روسیه امروز سه شنبه با صدور بیانیه ای به تشریح جزئیاتی از ادامه عملیات ویژه نظامیان این کشور در اوکراین در شبانه روز گذشته اشاره کرد.

وزارت دفاع روسیه در این خصوص ادامه داد: پدافند هوایی روسیه یک بمب هدایت شونده هامر، ۱۰ موشک هیمارس و ۳۱ پهپاد اوکراین را سرنگون کرد. یگان جنوب وضعیت خود را بهبود بخشید، ۲ ضد حمله دفع شد، اوکراین بیش از ۶۸۰ نیروی نظامی و ۴ انبار مهمات خود را از دست داد.

این بیانیه اضافه می کند: نیروهای مسلح اوکراین در منطقه عملیاتی یگان مرکز بیش از ۵۸۵ نیروی نظامی و ۳ تانک خود را از دست دادند. واحدهای یگان غرب موقعیت های سودمندتری را در اختیار گرفتند، نیروهای مسلح اوکراین بیش از ۴۵۰ نیروی خود را از دست دادند.

مسکو در ادامه خاطرنشان کرد: واحدهای یگان شرق بر مواضع سودمندتری تسلط یافتند، نیروهای مسلح اوکراین قریب ۱۱۰ نیروی خود را از دست دادند.

بیانیه مذکور در ادامه افزود: یگان شمال نیروهای کی یف را در برخی شهرک های منطقه خارکیف و منطقه سومی شکست دادند، دشمن قریب ۱۰۵ نیروی نظامی و یک تانک را از دست داد.

کد خبر 6202169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha