۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس:

اجلاسیه بزرگ اصحاب مساجد فارس در شیراز برگزار می شود

اجلاسیه بزرگ اصحاب مساجد فارس در شیراز برگزار می شود

شیراز- مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس گفت: اجلاسیه بزرگ اصحاب مساجد فارس، سه شنبه ۳۱ مرداد در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام امیدی با بیان اینکه ۳۱ مرداد روز جهانی مسجد نامگذاری شده است است، گفت: به مناسبت روز جهانی مسجد، اجلاسیه بزرگ اصحاب مساجد فارس، سه شنبه ۳۱ مرداد در مسجد جامع شهدای شیراز برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این اجلاسیه به پاس تکریم به پاس تکریم اصحاب مساجد، اجلاسیه‌ای با حضور فعالان فرهنگی و هنری مساجد فارس، ائمه جمعه و جماعت فارس برگزار می‌شود، ادامه داد: نزدیک به هزاران نفر از فعالان مساجد در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

امیدی در ادامه با بیان این نکته که در استان فارس حدود ۵ هزار مسجد و حسینیه وجود دارد، افزود: از این تعداد ۳۰۸ مسجد در شیراز و ۴۱۳ مسجد در این شهرستان وجود دارد که هر ساله در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مدیر کانون‌های فرهنگی هنری مساجد فارس تصریح کرد: این مساجد در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی، خدمت رسانی به محلات، برپایی مراسم و اعیاد مذهبی فعالیت می‌کنند و هزار و ۳۰۰ کانون فرهنگی و مذهبی مساجد فارس و ۴ هزار و ۲۰۰ پایگاه مقاومت در مساجد حضوری فعال دارند.

کد خبر 6202217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha